Adoptiekind na 3 weken afgestaan.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 1982, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    mag ik iets geks zeggen? Had het forum ook gelezen, en daar stond dat moeder al maanden slecht sliep, maar dat kindje is toch maar 3 weken daar geweest??? begrijp me niet verkeerd, slecht slapen kan slopend zijn, maar dan tref je toch maatrelen?? ala, omstebeurd snachts er uit, overdag bij slapen dat soort dingen. Als het kindje de eerste drie maanden niet bij andere ondergebracht mag worden kan je toch niet werken lijkt me... vind het verder een trieste zaak....

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

dat is idd waar, ik had eerlijk gezegd ook wat te hoge verwachtingen van een roze wolk, het viel even tegen, maar ik liet me niet kennen en beet even door, alles is helemaal goedgekomen en ik zou absoluut nooit meer zonder mijn boefie kunnen.
    Ik denk ook dat deze mensen teveel door de roze bril hebben gekeken, zij hebben dan nog het gegeven dat het kindje niet eigen is, wellicht maakt dat het nog lastiger en geef je mss sneller op?? :(

maar hoe dan ook, ik vind het heel erg dat ze het meisje geen eerlijke kans hebben gegeven.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Eerlijk gezegd, ik ben blij voor het meisje dat ze zo snel mogelijk weg was bij mensen die haar duidelijk niet aankonden!

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja zo kan je idd ook zien! ;) hopelijk heeft ze het nu goed getroffen met een lieve familie

Deel Deze Pagina