Supernanny s Cooke Family - YouTube Ik was even filmpjes van supernanny aan 't kijken op youtube en ik kwam dit filmpje tegen...(hoop dat de link het doet) Ik dacht echt "WOW dat is echt niet normaal meer..." Hoe kan een kind ooit zo worden
Had ik ooit al eens gezien. Uit eindelijk is het goed gekomen dacht ik. Als kinderen zo zich gedragen dan doen de ouders echt iets mis. ( ook niet in alle gevallen maar meestal wel).
Eigenlijk is Megan een heel lief kind, maar heeft nooit de grenzen gekregen die ze nodig had. Vaak zijn het de ouders die er debet aan zijn. Ik vind het programma heel erg leuk btw
Je hebt natuurlijk kinderen die van karakter al vrij pittig zijn. Ik denk dat dat meisje van 9 van karakter al een pittige dame is. Maar vaak zie je n dat programma dat die ouders helemaal niet consequent zijn, en geen gevolgen aan het gedrag van hun kinderen binden.
ik kijk graag naar dit soort programma's ze zijn meteen enorm leerzaam voor mijn kinderen, ik laat ze dit kijken en ze zitten met verbazing te kijken "mama, die kindjes zijn wel heel erg stout he, die hebben zeker nog nooit op de trap gezeten? " ik lig helemaal dubbel om mijn kids hun commentaar hierop. Mijn kindjes vonden het zielig voor deze kindjes want hebben die dan geen mama die leert hoe ze zich moeten gedragen, ze zien dat als gebrek van liefde als je ze niet opvoed.. Ik zeg niet dat ie van mij engeltjes zijn maar als ik ze dus dit laat zien heb ik het ergens wel goed gedaan want ergens weten ze wel dat dat echt niet kan en niet lief is.. werkt meteen dus opvoedkundig haha
Ben het met je eens. Als je al een pittig kind hebt en ze dan ook nog eens geen duidelijke regels krijgt en de ouders niet consequent zijn, dan loopt het al gauw uit de hand... Aan het eind van deze aflevering is het wel iets beter, hopelijk blijft dat ook zo.