Adoptiekind teruggeven.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Niekepiek, Mar 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Je haalt de woorden uit mijn mond...

Echt ik vind dat je zoiets bij een hond al niet kunt doen...laat staan een mensje...een lief kindje die jou als je moeder ziet

Echt het ergste wat dat mens heeft kunnen doen. Dat arme kindje is nu 2 keer afgewezen...

Maar goed...zie het positief. Bij zo'n naar persoon wil je ook niet groot worden. Hoop echt dat hij de beste moeder ooit gaat krijgen.

En Claire moet wat mij betreft geen kind meer mogen adopteren.

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    #22 stampertje, Mar 10, 2015
    Last edited: Mar 10, 2015
    Ik snap het wel dit klinkt heel lullig wat ik nou zeg maar als je "iets koopt" wat kapot is breng je het terug en wil je een goede hebben waar je voor hebt betaald.

Het is natuurlijk wel verschrikkelijk zielig voor het kindje.

3. Het verschil is alleen dat dit niet een "iets" is, maar een "iemand". :(

4. Logan

Logan Niet meer actief

Als je IETS koopt ja.. je ADOPTEERT een KIND! Na die tijd zag het jongetje deze dame als zijn moeder. Als jouw kind ernstig ziek word doe je die toch ook niet weg? :(

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Jullie kunnen zeuren maar zo denk IK erover

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zeur niet, ik vertel je hoe ik erover denk.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83

dat is toch heeeeel wat anders als een kindje van vlees en bloed :s

Arm kind zeg...

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wauw.. ;)

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    t moet toch niet gekker worden, straks heeft het volgende kindje een sproetje op zn neus en staat het niet mooi,

mag het volgens jou stampertje dan ook ingeruild worden want hejj het staat toch niet zeg..

:s

10. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Ongelooflijk.... ben er gewoon stil van.
    Dat arme hummeltje voor de tweede keer weggeven omdat zijn moeder hem niet wou.
    Hoe kan je zo'n onschuldig kindje weggeven op het moment dat hij je juist zo nodig heeft.
    Echt schandalig en alleen omdat ze het perfecte kind wil?

Ik vind dat deze vrouw niet meer het recht heeft om te adopteren, als je na 2 jaar geen band met een kind hebt en het zo weg kan geven dan zal ze nooit de moeder worden die vooral een adoptiekind nodig heeft!
    Kan ik niet ergens een klachtbrief sturen, zoveel mensen worden afgewezen om de stomste redenen en dit mag wel?

11. Ik wil nog wel erbij zeggen: dit is wel de Telegraaf die het schrijft. Dus hoe ze het opschrijven hoeft niet persé te zijn zoals de vrouw het heeft gezegd.

Misschien is ze inderdaad wel helemaal kapot ervan en heeft ze er alles aan gedaan om het kindje te kunnen houden, maar heeft ze vanwege de financiële problemen gezegd ik geef hem terug, want ik hou zoveel van hem dat ik wil dat hij de goede zorg krijgt en dat kan ik hem niet geven. Dan is het hartverscheurend dat er niemand was die haar kon helpen, zodat hij bij zijn moeder kon blijven.

Ik weet niet, ik vertrouw kranten gewoon niet zo tegenwoordig. Ze weten precies wat voor schokkende verhalen ze moeten schrijven zodat veel mensen het lezen en ze veel inkomsten verdienen aan de advertenties op hun site.

(En in dit geval hóóp ik ook heel erg dat het gewoon niet waar kan zijn en dat het echte verhaal genuanceerder ligt, want ik vind dit echt afschuwelijk en wil gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zo zijn)

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Als een van jouw kinderen ernstig ziek is doe je het ook weg :(
    Ongelooflijk dit zeg.

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Knap dat je een sproetje hetzelfde vind als een zwaar gehandicapt kind.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Stampertje...hoop voor jou kinderen dat ze niet stuk gaan...

Waar moet je ze dan dumpen?

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wat ben je zielig

16. Logan

Logan Niet meer actief

Waarom? Omdat niemand het met je eens is? Goh, dat snap ik ook echt niet ;)

17. Ik vind jou eerder zielig, eerlijk gezegd. Het feit dat je blijkbaar in staat bent om een gehandicapt kindje te vergelijken met een kapotte DVD-speler, dat vind ik echt een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gehoord.

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Oow het is O dat ik met jullie mee moet praten dat wist ik niet

19. Dit is een forum, dus mensen mogen gewoon reageren op jou en mogen ook tegen je zeggen hoe dom je redenering is.

20. McDsee

McDsee Niet meer actief

Als het daadwerkelijk is zoals het er staat dat het is, adoptie verbieden en eierstokken eruit trekken, bah!

Share This Page