Dolce en Gabbana hebben zich in een tijdschrift laagdunkend uitgelaten over baby's die via IVF ter wereld zijn gekomen. Ook spraken ze zich uit over stellen van gelijke seksen die een kind op de wereld zetten. Ze gingen zelfs zo ver dat ze IVF-baby's synthetisch noemen. Nou, mijn icsi-wondertje wat hier naast me ligt te slapen is alles behalve dat hoor! Elton John roept zelfs op voor een boycott van het merk. Elton John's Dolce & Gabbana boycott spreads - CNN.com
Ach ja, waarom zou je je iets aantrekken van een duo wat zich bezighoudt met kleding en parfum. Dat is dan ook het enige waar ze verstand van lijken te hebben.
Fijn, zulke opmerkingen... Maar zo zijn er nog wel een paar op te noemen: Zo zei Kim-Lian van der Meij dat je geen gezin bent als je maar één kind hebt, dan is het kind slechts een accessoire. En volgens Liesbeth List zijn kinderen die uit een vruchtbaarheidsbehandeling zijn ontstaan, niet uit liefde verwekt. Lekker dan, stel idioten!:x
Ach lekker belangrijk wat een ander daar over zegt. Zijn zoveel debielen die rare dingen roepen. Als kom overal wat van aan zou moeten trekken, ben ik in no time een Debby Downer.
De opmerking van Kim-Lian herken ik wel een beetje, mijn neef ervaarde het ook zo. Met twee kinderen ben je een gezin, met 1 kind ben je ouders met een kind. Ik voelde dat ook wel anders. Ik vermoed dat de opmerking wel een beetje uit de context is gehaald, mrt 1 kind ben je gewoon veel flexibeler dan met 2 of meer. Ik betwijfel trouwens of ze dat als waardeoordeel bedoelde, eerder als persoonlijk gevoel voor haar situatie. On topic, tja, er zijn synthetische producten die veel beter zijn dan natuurmaterialen Laat ze lekker wouwelen.
Belachelijk, onnodig en pijnlijk om zo'n uitspraak te doen. Maar goed, wat weten zij ervan? Het feit dat je voor IVF of ICSI gaat omdat een kindje zó gewenst is, getuigt volgens mij juist van ontzettend veel liefde.
Blij dat die omhooggevallen mafkezen dat zeggen en niet iemand met verstand. Boeiend wat een ander er van vindt. Ik ben waanzinnig trots op mijn ivf wonder.
Weet je dat die mensen geboren zijn met een enorm gebrek? Ze zijn geboren met een gebrek aan inlevingsvermogen. Eigenlijk best zielig voor ze dat ze dus niet perfect geboren zijn.
Ik voel me echt op geen enkele manier gekwetst... ik kijk nog eens naar mijn 2 synthetische kinderen en verwonder me erover dat het dan toch echt wel de mooiste barbie en ken ooit zijn! Zo levensecht ook Kim Liam is sowieso een dom mokkel... Wie draagt er nou 1 accessoire? ! Mijn 2 Oorbelhamels zijn opzekers een mooiere accessoire dan 1 ... Nee hoor dat soort dingen bloed vanzelf dood als je ze vooral hard uitlacht en er zo weinig mogelijk aandacht aan besteed ..
Mee eens! Ik heb ook twee prachtig synthetische kids! Sterker nog: een derde, synthetische is onderweg!
Ik ben dolgelukkig mijn synthetisch kindje. Ik had hem zelf niet zo mooi kunnen maken. Letterlijk Die uitspraken van Kim-Lian en Liesbeth (overgewaardeerd en uitgerangeerd) neem ik al helemaal niet serieus. Maar dat wereldje staat bekend om mensen die het hoog in de bol hebben, al dan niet door een wijntje of een lijntje. Zulke uitspraken nemen dat vermoeden niet bepaalt weg zullen we maar zeggen.
Ik zal ze voortaan boycotten hoor!! Maar even serieus: ik snap dat het hard overkomt als iemand zoiets zegt, maar aan de andere kant: who cares?! Er zullen altijd mensen zijn die er rare meningen op na houden (helaas). Jammer dat zulke mensen vaak een roeptoeter krijgen in de media, terwijl al die miljoenen mensen die niet zo denken niks mogen roepen
Een kattige opmerking van mensen, met mogelijk eigen issues rond het niet hebben van kinderen door hun homoseksualiteit en eigen of opgelegde ideeën daarover. Lijkt me niet zo belangrijk. Snap ook niet waarom dat zoveel aandacht krijgt.