Dolce & Gabbana noemen IVF-baby's synthetisch

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by KakieLakie, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Dolce en Gabbana hebben zich in een tijdschrift laagdunkend uitgelaten over baby's die via IVF ter wereld zijn gekomen. Ook spraken ze zich uit over stellen van gelijke seksen die een kind op de wereld zetten. Ze gingen zelfs zo ver dat ze IVF-baby's synthetisch noemen. Nou, mijn icsi-wondertje wat hier naast me ligt te slapen is alles behalve dat hoor! Elton John roept zelfs op voor een boycott van het merk.
    Elton John's Dolce & Gabbana boycott spreads - CNN.com

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ach ja, waarom zou je je iets aantrekken van een duo wat zich bezighoudt met kleding en parfum. Dat is dan ook het enige waar ze verstand van lijken te hebben.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Fijn, zulke opmerkingen... Maar zo zijn er nog wel een paar op te noemen:

Zo zei Kim-Lian van der Meij dat je geen gezin bent als je maar één kind hebt, dan is het kind slechts een accessoire.

En volgens Liesbeth List zijn kinderen die uit een vruchtbaarheidsbehandeling zijn ontstaan, niet uit liefde verwekt.

Lekker dan, stel idioten!:x

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach lekker belangrijk wat een ander daar over zegt.
    Zijn zoveel debielen die rare dingen roepen. Als kom overal wat van aan zou moeten trekken, ben ik in no time een Debby Downer.

5. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    De opmerking van Kim-Lian herken ik wel een beetje, mijn neef ervaarde het ook zo. Met twee kinderen ben je een gezin, met 1 kind ben je ouders met een kind. Ik voelde dat ook wel anders. Ik vermoed dat de opmerking wel een beetje uit de context is gehaald, mrt 1 kind ben je gewoon veel flexibeler dan met 2 of meer. Ik betwijfel trouwens of ze dat als waardeoordeel bedoelde, eerder als persoonlijk gevoel voor haar situatie.

On topic, tja, er zijn synthetische producten die veel beter zijn dan natuurmaterialen ;)
    Laat ze lekker wouwelen.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam

:D Debby Downer :D

Lekker laten lullen die gasten. Negatieve publiciteit is ook publiciteit

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Belachelijk, onnodig en pijnlijk om zo'n uitspraak te doen. Maar goed, wat weten zij ervan? Het feit dat je voor IVF of ICSI gaat omdat een kindje zó gewenst is, getuigt volgens mij juist van ontzettend veel liefde.

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    :$ Dat slaat echt helemaal nergens op! Heb er verder geen woorden voor.

9. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Blij dat die omhooggevallen mafkezen dat zeggen en niet iemand met verstand.
    Boeiend wat een ander er van vindt. Ik ben waanzinnig trots op mijn ivf wonder.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Weet je dat die mensen geboren zijn met een enorm gebrek?

Ze zijn geboren met een gebrek aan inlevingsvermogen.

Eigenlijk best zielig voor ze dat ze dus niet perfect geboren zijn.

11. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

Dec 9, 2014
    1,484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik voel me echt op geen enkele manier gekwetst...

ik kijk nog eens naar mijn 2 synthetische kinderen en verwonder me erover dat het dan toch echt wel de mooiste barbie en ken ooit zijn! Zo levensecht ook :D

Kim Liam is sowieso een dom mokkel... Wie draagt er nou 1 accessoire? ! Mijn 2 Oorbelhamels zijn opzekers een mooiere accessoire dan 1 ... :D

Nee hoor dat soort dingen bloed vanzelf dood als je ze vooral hard uitlacht en er zo weinig mogelijk aandacht aan besteed ..

12. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Niks mis hoor met mijn synthetische kind! :p

13. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mee eens!
    Ik heb ook twee prachtig synthetische kids!
    Sterker nog: een derde, synthetische is onderweg!

14. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Onze meid is ook erg goed gelukt! :)

15. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ik neem 2 kerels met mascara op niet serieus :p

16. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik ben dolgelukkig mijn synthetisch kindje. Ik had hem zelf niet zo mooi kunnen maken. Letterlijk:D

Die uitspraken van Kim-Lian en Liesbeth (overgewaardeerd en uitgerangeerd) neem ik al helemaal niet serieus. Maar dat wereldje staat bekend om mensen die het hoog in de bol hebben, al dan niet door een wijntje of een lijntje. Zulke uitspraken nemen dat vermoeden niet bepaalt weg zullen we maar zeggen.

17. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik sluit me hierbij aan. Oppervlakkig mode/sterrenspul. Op dit moment wens ik ze vanalles toe.

18. Ik zal ze voortaan boycotten hoor!! ;)

Maar even serieus: ik snap dat het hard overkomt als iemand zoiets zegt, maar aan de andere kant: who cares?! Er zullen altijd mensen zijn die er rare meningen op na houden (helaas). Jammer dat zulke mensen vaak een roeptoeter krijgen in de media, terwijl al die miljoenen mensen die niet zo denken niks mogen roepen :(

19. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,620
    43
    48
    Ik doe met je mee, koop voortaan niets meer van ze!! ;)

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Een kattige opmerking van mensen, met mogelijk eigen issues rond het niet hebben van kinderen door hun homoseksualiteit en eigen of opgelegde ideeën daarover. Lijkt me niet zo belangrijk. Snap ook niet waarom dat zoveel aandacht krijgt.

Share This Page