Hellen1971

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Hellen1971, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hallo!

Ik ben Heleen, 37 jaar en na een echtscheiding nu nog in een heel fijne LAT relatie (hij woont 150 km bij me vandaan..dus ik ben werk aan het zoeken bij hem in de buurt).

Ik ben actief op het babyboom-forum, maar omdat het daar zo ontzettend stil is, ben ik op mijn zoektocht naar info en steun hier beland. Ik heb al een heel verhaal..wat ik hier of op een geschiktere plaats van het forum zal plaatsen. Kortgezegd: ik heb al lang een kinderwens, trof steeds partners die die wens niet (b)leken te delen en kan zodoende pas op deze leeftijd aan mijn kinderwens gaan werken. Helaas kwam ik er dus achter, via onderzoek door de gyn, dat ik geen eisprong heb en dat was een hele schok voor me.

Momenteel zit ik te wachten op de resultaten van een bloedonderzoek waarvoor ik op de 3e dag van mijn cyclus moest prikken. De afspraak staat voor dinsdag 23 december en ik ben, moet ik bekennen, als de dood voor de uitkomst .

Ik ben bekend met overgewicht en hoewel ik meerdere dikke dames ken die probleemloos zwanger werden en middels een gewone bevalling van een gezond kindje bevielen, gaf de gyn te kennen, dat mijn gewicht mede oorzaak van de anovulatie zou kunnen zijn. Gezien mijn leeftijd gaat het me natuurlijk alleen niet meer lukken om op korte termijn heel veel af te vallen.

Ik ben bang, soms moedeloos en soms hoopvol en merk dat ik erg veel behoefte heb aan info maar ook zeker aan contact met "lotgenoten".

Vandaar dat jullie me hier treffen.

Vragen? Stel ze gerust!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

3. mamv1