Hallo meiden! Wie heeft er nog meer een of meerdere pendels voor oktober? Lijkt me leuk om samen naar deze maand toe te leven en samen te duimen dat die pendel gelijkt krijgt! Ik hoop van jullie te horen! Liefs Wolfje22
hallo bij mij ook een pendel voor oktober heb meerder mensen gevraagd om te pendelen maar er 1tje gekregen dus ben ook benieuwd wat de rest zegt lijkt me leuk om hier te komen kletsen groetjes dani
Hier ook een pendel voor oktober Heb verschillende pendels... 1xaugustus, 1x september, 1x oktober en 2x november Ben benieuwd
spannend meiden! Heb zelf al drie pendels voor juli gehad...helaas niet uitgekomen... Maar we blijven doorgaan en hoop houden! S6 meiden!
oh dat die pendels maar uit mogen komen zou echt zo leuk zijn iedereen veel succes en dat we maar snel een positieve test in handen mogen hebben
Hier ook een oktober pendel (maar 1 terug gekregen). Bij de eerste zwangerschap was het 3x goed 2x fout 2e zwangerschap 3x fout 1x goed dus ik ben benieuwd
Ok!Goed dat je het even zegt,dat je van naam bent veranderd Succes dames! Ik heb er trouwens ook 1 voor nov en dec.
Ik heb er verder 3 voor begin 2011 (jan-feb.-maart) En zelf ben ik bang dat het er voorlopig ook niet van komt, maar we zullen zien! s6 allemaal... dani; nu lekker klussen zie ik! loki; wat een ellende meid..in je onderschrift... roske; nog 8dg tot testen, duurt nog zooo lang! chillin; wanneer heb je afspraak... met zkh/donor?
hier ook pendel voor okt, ben benieuwd!! zou dan zeer vlug zwanger zijn maar dat kan perfect was ook zo bij mijn lste 2 zwangerschappen. we zullen samen duimen!!!
nou meiden ik ga slapen nu... morgen naar walibi...daarna me oma ophalen te logeren...minder op zp... liefs mij
haha ja we hebben flink geklust dus we zullen het zien over een paar weken vind het nu wel echt spannend worden
Ik heb 2 oktober pendels beide voor een ander geslacht. Mijn eigen gevoel zegt ook oktober voor zover daar wat op te peilen valt ;P .
zelf had ik een sterk gevoel voor juli, maar helaas... hoop dat onze wensen snel in vervulling mag gaan!
hier ook een pendel voor oktober, maar ook voor augustus. Hoop toch dat ie van augustus uitkomt Ik duim voor iedereen...
Ik ga vanaf deze week in ieder geval om de dag aan de klus met manlief... tot ongi...weet namelijk niet of ik ei heb, en wil (nog) geen ovutesten.... Fijne avond en zet hem op meiden!