Heeii meiden, Helaas zijn alle reactie verdwenen na de crash incl mijn topic... Zouden jullie nog een keertje willen stemmen in mijn poll. Kom maar op met jullie stemmen en vergeet vooral niet een berichtje te plaatsen!!! Liefss Adorable
Ik heb zelf alvast een stem gezet, want mijn eige pendel kwam uit, ik zou positief testen op 6 oktober en ik zou zwanger worden in deze ronde en dat klopte allemaal duss
Lieve Adorable, Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je eigen pendel uitkwam Ik ben benieuwd wat je pendel voor mij gaat zeggen Liefs Puella
Hey, ik heb je ook terug een pb'tje gestuurd... Omdat ik nog maar net geregistreerd was, was ik er helemaal afgesmeten
Ik probeer voor jullie deze week allemaal te pendelen, wie me al een aanvraag heeft gestuurd en wie ook een reactie van me heeft gehad!!! Liefss Adorable
je had helemaal gelijk. ik ben zwanger geslacht weet ik natuurlijk nog niet maar dat laat ik nog wel weten. kussie
Hey meid, Je had voor mij het geslacht gependeld ik ben zo benieuwd of je gelijk hebt (stiekem hoop ik het haha) Ik laat het je over aantal weekjes weten Enne Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ mamma2be: Stuur me maar even een pb met je naam, meisjesachternaam, je geboortedatum en je vraag Liefss Adorable
Ik heb je ook een pb'tje gestuurd.. je zal het wel druk krijgen haha, iig van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Dankjewel Nou het is op dit moment nog wel rustig eigenlijk, want heb er al heel veel gedaan en wacht nu af of ze uit gaan komen Ik heb er in ieder geval heel veel voor Oktober gependeld dus ik ben heeeeeel benieuwd!!! xxx