hey hey, Ik had dinsdag ongi moeten worden. Heb wel een kleine beetje bloedverlies dus het zet niet echt door. Hoop echt dat je gelijk hebt . xxx
Hoi Adorable, Vandaag bij HA geweest en test gedaan. Deze was negatief. Ongi zet nog niet echt door maar wel meer bloedverlies. Als ik nog een week klachten blijf houden moet ik terug bij de HA. xxx
Ohww jammer Ikke86 Laat je het nog even weten als je ongi wel door is gekomen of als er eventueel tog nog iets anders gebeurt? Liefss en dikke knuffel van Adorable
Gefeliciteerd meid en dankjewel voor het invullen van mijn poll! Liefss Adorable P.S. Sorry voor de dames die nog op mij zitten te wachten dat ik voor ze pendel, ma ik heb heb het erg druk gehad en heb het nog steeds druk, dus ik probeer zo snel mogenlijk te pendelen, ma durf niet met zekerheid te zeggen wanneer dat zal zijn, ma ik probeer het binnen een week echt gedaan te hebben. Dankjewel in ieder geval alvast voor jullie begip! Liefss Adorable
heeeey meid, Vanmorgen na 2 dagen overtijd begint de ongi door te zetten. Helaas maar waarschijnlijk komt je pendel niet uit
Hoi Adorable, Ik heb je net een pb-tje gestuurd of je ook voor mij wil pendelen.. Ik hoor het wel, Groetjes Sylvia
@nonnevot: Ohw jammer meid Als je ongi echt helemaal door gaat zetten, dan stuur me nog ma een pb dan zal ik het nog eens proberen. Ik weet alleen nog niet wanneer, ma ik doe alle pendels zo snel mogenlijk! Liefss Adorable
hmmmzzz das interessant! wil je ook voor mij pendelen Ben zeer benieuwd. verwacht morgen namelijk mijn nod. ben al meer dan 2 jaar bezig en heb een miskraam achter de rug. En nu weer druk in de weer voor een wondertje!