Heeii meiden, Ik moet helaas een pendelstop inlassen. Ik heb het erg druk op dit moment met mijn zoontje die sinds een weekje zelfstandig loopt en ik ben zwanger en ben dus hartstikke gesloopt op het einde van de dag en ben blij als ik ff rustig op de bank kan zitten als de kleine in bed ligt. Alle pendelaanvragen die ik tot en met vandaag binnen krijg zal ik nog doen, ma vraag jullie om na vandaag geen aanvragen meer te sturen. Zogauw ik er weer beter aan ben en weer een beetje energie heb in de avond ( verwacht dat dat na nieuwjaar zal zijn ) dan zal mijn lichaam ook wel zo onderhand gewend zijn aan de zwangerschap en hoop dat ik tegen die tijd dan ook weer engergie heb en weer voor jullie kan gan pendelen Alle aanvragen die ik NA vandaag binnenkrijg lees ik dan ook niet en verwijder ik meteen. Zogauw ik weer bereid ben om voor jullie te pendelen zal ik hier weer een topic plaatsen! Bedankt voor jullie begrip! Liefss Adorable
he Kan het me helemaal voorstellen!!! Succes met je zwangerschap en ik ben benieuwd of je pendel uitkomt !!!!! liefs audrey
Zit die van mij er stiekem ook nog in? Groot gelijk als je er ff mee stopt hoor. Een voorspoedige zwangerschap en bedankt voor de vorige pendel. Liefs
Heeii heeii, Als je een berichtje van me terug hebt gehad dan zit je er nog tussen, ma als je geen berichtje meer hebt binnen gehad dan moet je helaas wachten tot ik weer kan beginnen met pendelen. Ma jouw naam komt me bekend voor en ik geloof dat je er wel tussen zit. Liefsss Adorable
Heey Adorable Heb je gisteren een pbtje gestuurd, maar lees nu dat je een pendelstop hebt ( begrijpelijk hoor), maar sorry daarvoor!! Liefs sharon
@ Sharonnetje: Geeft niet hoor Ik ben waarschijnlijk terug na nieuwjaar, durf nog niet te zeggen wanneer precies, ma als ik tegen die tijd terug ben en je bent nog niet zwanger mag je me gerust opnieuwd een pb sturen Liefss Adorable
Aaaaaah wat zie ik nu BB10!!!! GEFELICITEERD!!!!!! @iedereen: Sorry voor degene die nog steeds niks van me terug hebben gekregen, ik ben jullie niet vergeten, ma ben er nog niet aan toe gekomen, Ik ben erg moe en ben blij als de kleine op bed ligt en ik ook een tukkie kan gaan doen. Nogmaals ik ben jullie niet vergeten, ma vind het nu lastig om tijd ervoor te vinden. Jullie krijgen zo snel mogenlijk reactie en voor de meiden die dan inmiddels mssn tog al zwanger zijn zal ik het geslacht pendelen. Sorry dat ik jullie een beetje teleurstel, ma ik vraag om jullie begrip. Tot snel! Liefss Adorable
Niet erg hoor adorable, verzorg je maar goed. Ik heb nog wel wat geduld, forceren kan je toch niet, het zal komen gelijk dat het komt !