adres gezocht: gastric bypass nederland

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieken, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36

heb je daarna niet nog een gesprek met een chirurg gehad dan?
    Mijn advies was ook negatief , dat kreeg ik van de chirurg te horen. Die me alsnog de kans gaf om die "puntjes recht te zetten" , en uiteindelijk gaf de chirug ondanks een negatief NOK advies , toch een groen licht.

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    nee kreeg gewoon een brief thuis dat ik was afgewezen maar het over een paar jaar nog eens mocht proberen.
    anders had ik me er nog wel door heen gekletst denk ik..
    had de hoop toen ook opgegeven, ik wist niet eens dat er andere plekken waren. ik nam aan dat de nok algemeen voor heel nederland was.. en wist ook niet dat je het particulier in belgie kon doen. dus vandaar. de zoektocht gaat door.

vind het trouwens wel een beetje raar advies om iemand met obesitas aan te raden meer te eten.. :p ik heb ook mn slechte periodes en dan kom ik echt wel aan hoor. dus dat zal niet werken.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Is geen raar advies hoor, dat advies kreeg ik jaren geleden ook van mn dietiste te horen. Ik at structureel veel te weinig, waardoor ik mn stofwisseling zo'n beetje lam had gelegd. Toen ik meer/vaker ging eten, kwam ik ook niet meer aan. Raar maar waar hoor.

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hahaha was leuk geweest als dat zou werken :)

5. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ik had dat toen ook hoe vaker (maar wel gezond) ik at hoe beter mijn stofwisseling werkte

Sowieso als je een Sleeve of een Gastic Bypass heb dan kan je ook niet anders dan kleine beetjes eten, je eet namelijk niet 3x per dag,
    zo val je ook af doordat je kleine beetjes kan eten en tig keer mot kauwen op iets

Misschien een tip probeer alvast van kleine vorken/lepels en borden te eten, dan lijk het eten op je bord meer :p en je neemt kleinere happen.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36

Ah oke.. geheel andere procedure dus :) Nou succes met je zoektocht in ieder geval.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    vrijdag de 28ste heb ik een afspraak in amsterdam voor een info intake gesprek. op hun website staat dat alles binnen 3 mnd gebeurd. :)

Deel Deze Pagina