Even een positivo topic omdat ik denk dat we daar blij van worden als we het even niet meer zien zitten. Noem eens drie dingen die leuk zijn aan je zwangerschap? Ik trap hem af: - 9 maanden niet ongesteld zijn - na een poosje voelen dat er inderdaad echt een klein mensje met een eigen willetje in je buik groeit - de voorpret voor straks als hij of zij er eenmaal is
Shoppen voor je kleintje heerlijk hihi getrappel in mijn buik en nu dat ik mijn buik zie bewegen zo apart ik geniet ook echt van de echo's en idd wat je zegt niet ongesteld zijn. Samen met je partner fantaseren over hoe het straks zal zijn met de kleine. De babykamer inrichten. Ik geniet eigelijk van best wel veel dingen tijdens de zwangerschap.
Babykleertjes shoppen zo leuk! Praten met andere zwangere over babydingen Het getrappel in mijn buik daar word ik altijd zo blij van Babyuitzet kopen en met de babykamer bezig zijn
9 maanden geen menstruatie de bewegingen van je babytje voelen het voorbereiden op de komst van het babytje
De aandacht is inderdaad leuk! Wildvreemden die je een complimentje geven over je mooie buik. De bewegingen van mini wanneer je even zit. Echt contact maken. Verplicht een dutje doen in de middag en niemand die dat raar vind. Smoesje gebruiken om ergens niet te hoeven zijn, of naar huis te moeten (sorry hihi, gebruik het weleens) Vaker in een trainingsbroek van man-lief zitten 'want die zit nu lekkerder'. Idd lekker niet meer ongesteld zijn. Uitslapen/ langer op bed blijven luieren. Ik kan nog wel even doorgaan, maar heb dan ook een vrij makkelijke zwangerschap. Mensen die willen komen helpen met poetsen. Samen fantaseren over hoe het zal zijn met onze kleine jongen enz enz enz
Ik vind het shoppen voor mijn kleine meid erg leuk. En soms is de aandacht van mensen inderdaad ook wel leuk, vooral als ik dan weer met trots over mijn buik en mijn zwangerschap kan vertellen. Ook de beweging in mijn buiken voelen vind ik helemaal geweldig! Daar kan ik echt van genieten, en ik denk dat ik dat uiteindelijk ook ga missen. Wij hebben ook een apparaatje waarmee we naar het hartje kunnen luisteren thuis. Dat is ook geweldig! O ja, en de buik zien bewegen! Ook heel erg apart Ik kan echt ontzettend veel dingen opnoemen die mooi en leuk zijn aan een zwangerschap.
- Babytje voelen bewegen - Het uitkijken naar de komst van de baby. Hoe zal ze eruit zien? hoe zal ze klinken? al die dingen! - Al die lieve kleine kleertjes en sokjes. - Mensen zijn extra lief en bezorgt. - Je mag ongegeneerd chagerijnig zijn en iedereen afkatten zonder daarna sorry te hoeven zeggen.
-Het gevoel van leven in je buik, echt elke beweging vind ik heerlijk! -Het niks meer hoeven doen, iedereen wil helpen en ze vinden het niet eens erg! -Al die leuke baby spulletjes in huis!
- Iedereen in de winkel wordt blij van zwangeren en het winkelen wordt véél gezelliger daardoor; - Ik kan ongegeneerd vreten, want ik ben zwanger; - Alles in huis wordt steeds meer "gezin" in plaats van "partners"
- 9 maanden niet ongesteld zijn - ik ben iedere avond helemaal geobsedeerd door mijn buik, die bewegingen, heerlijk! - de aandacht van mensen om je heen - heerlijk met je buik pronken - geen vette huid en vet haar hebben, kan 3 dagen mijn haar niet wassen! Normaal moet ik dit iedere dag doen. - mooie grote borsten!!!!!!! - super glad huidje, niks geen pukkeltjes meer
* Het vooruitzicht naar de echo's en of er een jongetje of een meisje in je buik woont. * De opmerkingen van mijn oudste over de baby. Zo vindt hij dat de baby maar Anne moet gaan heten * Het getrappel in mijn buik, dit staat eigenlijk wel met stip op 1. * Mensen lopen vrijwillig een tandje harder voor je en kijken niet gek op als je zuchtend op de bank ploft. * Het vooruitkijken op de bevalling en wat voor kindje dit zal zijn. * De verliefdheid die ik nu al voel voor dit mensje. * Ongegeneerd veel pizza mogen eten
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 9 maanden lang + 13 extra dagen heb genoten van alles in mijn buik tot aan het shoppen en dagdromen!!!! Ik liep eigenlijk altijd met een bigsmile, soms te zien en soms va binnen. De echo's waren wel spannend uiteraard
9 maanden lang niet ongesteld zijn Mijn kindje voelen schoppen De positieve aandacht die ik soms krijg De katten die aanhankelijker zijn Het kinderkamertje inrichten
Dingen mogen vergeten, want ja, ik heb zwangerschapsdementie! Heerlijk om soms je zwangerschap als exuses voor iets te mogen gebruiken Mijn oudtse zoontje die 's avonds de baby een welterusten kusje wil geven! En alle voorgenoemde dingetjes
Weet je wat ik eigenlijk ook wel leuk vind? Dat ik lekker ongegeneerd op de bank mag hangen ipv mijn drukke sociale leven te 'moeten' onderhouden. Geeft best veel rust
De bewegingen in mijn buik Een vriend die het hele huishouden over heeft genomen en 'boos' woud wanneer ik teveel doe De vrije tijd nu tijdens mijn verlof Het dag dromen over hoe het straks zal zijn als de kleine er is Er zijn echt maar heel weinig dingen waar ik niet van geniet tijdens deze zwangerschap.