Hoi hoi, Vanavond ga ik met mijn man kleding shoppen in het stadshart van Zoetermeer. Nu wil ik daarna even lekker wat gaan eten. Maar waar? Weet iemand een leuk, lekker en betaalbaar restaurant in het stadshart? Groeten, Mariska
Brasserie de Verleiding Grand Cafe Vrienden The Old Pal Ik loop er alleen maar langs maar ziet er altijd wel gezellig uit. Shopse!
Het griekse restaurant Delphi is daar erg goed (en niet zo duur). Je hebt beneden bij het overdekte gedeelte (dan wel weer buiten) ook shabu shabu, vind ik ook altijd wel lekker
Ik zou doorlopen naar de dorpstraat (is 6 minuutjes lopen vanaf het stadhuisplein) Weet niet of je bekent bent, maar je loopt onder het stadhuis door, houd links aan, rechtdoor langs het water, naar rechts en je bent er... Recht de dorpstraat in en dan naar de heeren van Zoetermeer! heerlijk! Anders naar The old pall, is ook, lekker Of shabu shabu ja!
Hahah ... ik heb dus ook nooit geweten dat de dorpsstraat zo dichtbij was! Dat maakt de keus weer een stuk ruimer. Heb ook veel goede dingen gehoord over Bo en Ro
The old pall is lekker, Shabu geef ik je geen kans want dat zit, zeker op vrijdagavond, altijd vol. Maar goed, ze zijn net weer open aangezien ze verhuist zijn naar een grotere locatie, dus wie weet.
Los Muchachos... (betaalbare Argentijn) Old Pal El Pueblo (tapas mmmmm) in de dorpstraat zit 1892 Eten & drinken. Heerlijk eten en betaalbaar
In de Dorpsstraat zit sinds kort ook La Cubanita, schijnt ook erg lekker en niet duur te zijn ( tapas)
Het is Shabu Shabu geworden. Daar werd mijn mannetjes helemaal blij van! En daar doen wij vrouwen het toch voor, he?!