Vroeger stuurde ik altijd een kaartje of een brief naar Sinterklaas en kreeg toen ook nog antwoord terug. Als kind vond ik dat heel erg leuk. Nu willen wij de speen afleren bij ons dochtertje, wil dus een brief schrijven naar de Sint.... Namens mijn dochterje, Maar wat is zijn adres ook al weer? Is dit voldoende ? Sinterklaas Spanje (madrit?)
Mijn moeder heeft een keer een tekening van mijn broertje in een envelop gedaan en daarop neergezet: "Voor Sinterklaas" en dat gooide ze gewoon samen met hem in de TNT-brievenbus. Een poos later kreeg hij een brief terug van Sinterklaas, een bedankje voor zijn mooie tekening. En er stond ook het adres van Sinterklaas bij. Als hij over is vanuit Madrid met de stoomboot, dan woont hij volgens mij tijdelijk in Nuenen of zoiets? Weet niet waar het ligt hoor, maar daar stond een adres. Zal wel ff googlen. Dus je hoeft alleen maar Sinterklaas op de envelop te zetten en het komt aan.
Please... Sinterklaas bestaat niet hoor... Je kunt toch zelf een adres verzinne? Denk niet dat een kind van die leeftijd op gaat zoeken of het wel klopt. edit: Oh sorry.. je meende het serieus... Je kan dus echt ergens heen schrijven... Joh! Nou succes dan maar.
haha dat dacht ik ook, maar als ik goed begrijp bedoelt ze echt een persoon die terug schrijf. Zoals de link die hier nu is geplaatst volgens mij maar ik weet het ook niet meer
Ik liet de kids altijd bellen.... mn broertje deed dan sint na En we krijgen altijd op 5 dec een pakje van sint via de tnt. Er is dan voor iedereen een kadootje....
Dat weet iik maar mijn dochtertje niet.... Dus wil ik samen met haar een brief schrijven/tekening maken.... Ik kreeg een brief terug vroeger... Weet niet wie de brieven terug schrijft. Maar lijkt mij een leuk idee gewoon. Om zo te doen.
Nee omdat ik vroeger in een gezin werkte en daar had ze het ook een keertje gedaan. Ze had toen op geschreven van Sinterklaas spanje of zo iets....
Komt zelfs in het nieuws: Ook dit jaar verwent Sinterklaas dankzij De Post de kinderen die hem een brief geschreven hebben! Rond de periode vóór Sinterklaas ontvangen alle kantoren talloze brieven en kaartjes van kinderen die hun wensen overmaken aan de goedheilige man. De Post stuurt al deze brieven uiteraard door naar de goedheilige man. Het adres van de Sint is nog steeds: Sinterklaas Spanjestraat 1 0612 Hemel
leuk zeg ! "Al meer dan 20 jaar bezorgt TNT Post de meest onvolledig geadresseerde brieven aan Sinterklaas bij Het Sinterklaashof in Nuenen." hihi
nee ht klopt er zit een heel netwerk van tnt medewerkers achter die de brieven beantwoorden. er komt dus echt een brief terug.
Waaaaat ??? Dit ga je niet menen .... Hebben ze me al die jaren voor de gek gehouden Bekijk bijlage 15776 Wel leuk trouwens van al die medewerkers .. Heb ik nooit geweten ( dat je zo'n brief kon schrijven ) als het volgend jaar nog steeds is dan ga ik het ook doen, nu snapt kyano er nog niets van denk ik
Ik heb bij de TNT gewerkt de sinterklaas post, ongeacht of er alleen sinterklaas opstaat krijgt een bepaalde code mee dus de post aan de sint komt altijd aan wordt handmatig ingevoerd hihi een drukte van belang daar