adres van Sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh wat leuk zeg! Ook nog nooit geweten. Mijn dochtertje van 1,5 snapt er natuurlijk nog niet veel van maar wel een heel leuk idee voor mijn nichtje, die gaat het helemaal geweldig vinden!

Bedankt voor de link!

2. echt een leuk ideee

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Moet je dan ook zelf een postzegel bij doen voor als je een brief terug wilt hebben?

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik wist het ook niet. Wat leuk voor later als Sem wat ouder is.:)

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ja, zelf een postzegel bijsluiten.

je kindje krijgt wel altijd een brief terug van sinterklaas, maar dan zit
    er een los briefje bij voor de ouders of je alsnog een postzegel wilt sturen.
    (ben een keer vergeten die postzegel er bij te doen:))

maar wij sturen elk jaar een brief naar sinterklaas, ze vinden het echt zooooooo leuk dat ze ook altijd een brief terug krijgen!

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wannneer kan je de brief sturen?
    Nu al of pas als hij in nederland is? (zeg maar)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik maak elk jaar ook met mijn zoon een brief, vorig jaar heeft ie voor het eerst zijn eigen brief geschreven ontzettend trots was hij!
    Ik doe hem vaak 2 weken voordat de sint aankomt in NL op de post.

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Wat leuk zeg, ik wist ook niet dat je een brief kan schrijven aan de Sint en dan bericht terug krijgt!

OffTopic: Je vraagt er niet om en ik hoop niet dat je het verkeerd opvat, want zo bedoel ik het helemaal niet.. maar je wilt je dochtertje haar speentje afleren.. en je hoopt dat de Sint daarbij kan "helpen"?
    Eigenlijk vind ik persoonlijk dat de Sint er niet is voor opvoedkundige dingen.. ik werk in de kinderopvang en hoor ouders ook weleens zeggen.. "als je dit niet doet, krijg je geen cadeautje van Sinterklaas" of "als je niet luistert, wordt Sinterklaas heel boos".. en ik vind dit altijd zo vreselijk.
    Ik vind dat Sinterklaas alleen maar leuk moet zijn en opvoeden moet je op eigen kracht doen.
    Maar goed.. nogmaals, ik dring je nu mijn mening op, waar je niet om gevraagd hebt.. als je er niet van gediend bent, dan heb ik niks gezegd. ;)

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Huismus@ ze slaapt al inmiddels zonder speen en gaat heel goed... ik wil het symbolies doen zeg maar.. Omdat ze dan een grote meid is en dan haar schoentje (ofzo) mag zetten...

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Heb ik je helemaal verkeerd begrepen, super leuk idee van je!;)

11. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

Gaaf dit zeg: mijn 2 oudsten zijn "van hun geloof afgevallen" zullen we maar zeggen, maar als de tijd straks weer komt vinden ze het toch wel spannend allemaal.

Denk dat ik het adres maar eens ga gebruiken om te kijken of ze dan ook nog zo heilig ervan overtuigd zijn dat Sinterklaas niet bestaat.
    Ik zie hun gezichten al voor me als ze een brief terug krijgen :D:(.

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Hoi hoi!

Een vriendin van mij stuurt dat soort dingen altijd naar mij. In de brief verzint ze dan een adres en de evlop laat ze ook versieren ect. vervolgens plakt ze er gewoon stiekem mijn adres op en post het ;)

en kaartjes van de sint krijgen ze ook altijd vanmij.

of later natuurlijk gewoon in de schoen doen.

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Wij sturen hem altijd naar mijn schoonouders, (mijn zoontje kan nog niet lezen) en zij sturen dan een brief terug. Zij kennen hem en maken dan een persoonlijke brief terug die ook op hem gericht is.
    Zij zetten er dan dingen in die gebeurd zijn of echt bij hem van toepassing zijn.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    U wilt graag weten waar u de tekening naartoe kunt sturen voor Sinterklaas. Op dit moment is dit nog niet mogelijk, maar zodra de boot is aangekomen kunt u voor uw dochter deze tekening opsturen naar Sinterklaas en piet, Sinterklaashof 1, 5670 NA Nuenen. Iedereen die iets stuurt, krijgt persoonlijk antwoord van een van de vele schrijf-pieten of van de sint zelf.

Als u aan de sint schrijft dient u een postzegel op de envelop te plakken en er een extra postzegel van € 0,44 in te doen. Vermeld ook duidelijk naam en adres op de tekening of brief.

15. Blaak

Blaak Niet meer actief

Dat is leuk zeg! Mijn kindjes zijn er nog net iets te klein voor om het te begrijpen, maar wel erg leuk voor als ze iets ouder zijn! hihi.

Deel Deze Pagina