hoi Meiden, ben net terug uit suriname. Op 11 november 2007 is mijn dierbare moeder overleden. zij is 67 jaar jong geworden Zij was niet ziek dus daarom doet het nu extra veel pijn. door een medische ingreep ( galstenen is zij weg gaan halen) is zij er nu niet meer. dit gedichtje heb ik voorgelezen en in haar kist gestopt. MAM Waarom is de wereld zo onaardig? Is het leven zo onrechtvaardig? Waarom ben je plotsklap van ons afgenomen, zonder dat daarvoor iets in de plaats is gekomen? Ik kan niet beschrijven wat ik nu mis, maar als ik me niet vergis,speelde jij een grotere rol in ons leven dan ik vroeger ooit wou toegeven. rust zacht mam. zal altijd aan je denken soms met een traan maar vaak met een lach. jennefer
gecondoleerd, tips en wijze raad heb ik niet voor je, wil je wel zeggen dat ik het een enorm mooi gedicht vind, knap dat je dat hebt voorgelezen! zal aan je denken, sterkte met dit verlies!
Gecondoleerd. Het moet vreselijk zijn je moeder te verliezen. Weet niet wat ik moet zeggen, want de pijn verzachten kan ik toch niet. Wel heel veel sterkte meis, ik denk aan je!
Jee wat zwaar zeg! Kan me de hel niet voorstellen waar jij nu door moet gaan. Gecondoleerd met je moeder en ik hoop dat je een weg vind om dit te kunnen verwerken.
Gecondoleerd met het verlies van je moeder, het is inderdaad erg oneerlijk dat je haar op zo'n manier moet verliezen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijk tijd. Het is een heel mooi gedichtje dat je geschreven hebt. Liefs wolly
Gecondoleerd, wat vreselijk! Ik heb een tijdje terug volgens mij nog gelezen dat ze in het ziekenhuis lag en dat het al zo moeilijk was dat je er niet bij kon zijn. Wat erg dat ze nu is overleden, sterkte!
Gecondoleerd Ik weet hoe moeilijk het is. Maar meid vergeet niet hoe erg ze het zou vinden als ze wist dat je veel verdriet hebt Ik wens je heel veel succes in deze moeilijke tijden. EN als er iets is of als je iets kwijt wilt staan we altijd voor je klaar. Nogmaals veel sterkte
Heel veel sterkte! En het is idd erg moeilijk, ik ben mijn moeder verloren in 2004 op 51 jarige leeftijd, nu 3 jaar verder is er nog altijd een gat Liefs Maria
zo ik ben er helemaal stil van,ik schreef nog mee in je andere topic dat je moeder in het ziekenhuis lag. ik ben mijn vader bijna 4 jaar geleden verloren dus ik snap wel hoe je je voelt ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies! liefs mounia