fibromyalgie en hcg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elasMIEKje, 14 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Hallo zwangere dames,

Ik heb een vraagje aan diegene die net als ik fibromyalgie hebben en zwanger zijn.

Ik heb nl. ergens gelezen dat mensen met fibro minder HCG in hun urine hebben waardoor de zwangerschapstesten niet of weinig reageren. Dus een negatieve uitslag maar wel degelijk zwanger.... Wie heeft dit ook meegemaakt?

Omdat ik vermoed dat ik een miskraam heb gehad maar toch voor die tijd negatief teste ben ik gaan zoeken naar de oorzaak van de negatieve testen en denk dat ik het gevonden heb maar wil graag wat ervaringsdeskundigen horen.

groetjes,
    Miek

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb werkelijk geen idee! Anders vraag je het aan de verloskundige hier op het forum. En anders zou ik gewoon naar de dokter gaan voor een bloedtest...

3. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    De verloskundige van het forum wist dit ook niet dus ik dacht ik probeer het eens hier, misschien dat er mensen zijn die het meegemaakt hebben...

Die miskraam (dat denk ik) is alweer een 2 maand geleden dus ik ben nu weer opnieuw begonnen met tellen. Over 11 dagen kan ik gaan testen dus wie weet.

groetjes,
    miek

4. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Bij mij was daar geen sprake van.
    Misschien kun je de vraag beter bij het FES stellen.

5. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    heb je al via google gekeken???

liefs san.

6. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    ik zou u er ook niet kunnen op antwoorden op dit ,maar is dat echt dat er een gynecoloog op deze forum zit ,waar kan ik ze dan vinden ,want dit wist ik niet ,hopelijk ben ik niet te dom als ik jullie dit vraag

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    er zijn geen domme vragen!

Geen gyn, maar een verloskundige.. onder het kopje vraag het de verloskundige op de hoofdpagina ;)

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Elsemiekje,
    Ik heb ook fybromyalgie en ik heb gewoon een test gedaan, waar meteen duidelijk was dat ik zwanger was.
    Dus ik had geen last van het HCG hormoon dat minder of later wordt aangemaakt.

Groetjes Hope

Deel Deze Pagina