Stelletje boeven bij Vistaprint!

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik krijg nu al bijna een jaar elke week een fantastische aanbieding van Vistaprint. Met een bon uit een babydoos heb ik daar ooit eens drie fotokalenders besteld. Officieel zou je er een 'gratis' kunnen krijgen, of drie voor de prijs van een. Was €19,95.

Eerst een half uur bezig met foto's uploaden en bewerken en er dan achterkomen dat je zoveel verzendkosten moet betalen dat je eigenlijk stiekem gewoon de 'korting' weer terugbetaalt ;) Maar goed, ik had er inmiddels al zoveel tijd ingestoken dat ik het wel best vond en het waren best leuke kalenders.

Maar nu komt het: de levertijd bij betaling van €6,50 verzenkosten was 3-4 weken!!

Daar kon ik op zich wel op wachten, vooral aangezien de verzendkosten voor een 'spoedbestelling' €12,- was. En dan leverden ze binnen 7 dagen.

Uiteindelijk kreeg ik de kalenders gewoon dezelfde week nog binnen. Beetje jammer voor die mensen die wel die extra kosten hebben betaald.

Zijn er onder jullie mensen die werkelijk zo'n lange levertijd hadden of is dit gewoon een gemeen trucje van Vistaprint?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Geen idee, ik heb ooit gratis een canvasdoek besteld en betaalde maar 4 euro verzendkosten, was ook snel binnen.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Soms is het snel en soms de laatste leverdag heb al heeeeel vaak daar iets besteld

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    nee heb het atijd binnen een week of paar dagen in huis. maar kan me voorstellen dat je rondde feestdagen langer moet wachten op je artikelen ;) de fotokalenders zijn wel altijd mooi bij vistaprint! :)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Als ik iets bestel, dan kies ik altijd de langste levering. Meestal heb ik het dan binnen een week binnen.

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Die levertijd van 3-4 weken is idd onzin. Ik bestel er mijn visitekaartjes en die zijn over het algemeen binnen 4 dagen al hier.
    Spoedbestelling is echt onzin en inderdaad alleen maar om de kas te spekken.

7. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik heb laatst een gratis mok met foto besteld en gekozen voor de langste levertijd. Duurde zeker wel 2 weken.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hebben ook een paar keer daar besteld en nooit gezegt dat het een spoedje moet zijn. Altijd 3 a 4 weken wachten...

Maar wij kregen het ook binnen 1 week thuis gestuurd.

Deel Deze Pagina