Dames, Ik zoek mensen die ervaringen hebben met adria24.. ze zijn aanzienlijk goedkoper dan andere reisbureaus. Zou kunnen, maar ik hoor toch graag ervaringen van andere mensen voor dat ik ga boeken. Ik kan bijvoorbeeld begin augustus 2 weken een plaats (dus eigen tent meenemen) boeken op camping Lanterna voor 2 personen en dan kom ik uit op 287,08. super goedkoop, maar zit hier geen addertje onder het gras? Zou de electra bijvoorbeeld apart betaald moeten worden? (niet dat we veel gaan verbruiken). Ik vraag me gewoon af of dit allemaal inclusief is, en dat we zeg maar voor 300 euro gewoon klaar zijn. (buiten de toeristenbelasting om, die betalen we denk ik bij aankomst)? Ik heb net een mailtje gestuurd naar het reisbureau.. ben benieuwd. Liefs.
Adria24 GmbH - Taufkirchen - Tour operators Misschien heb je hier wat aan? Staan wel positieve reacties op
bedankt voor je reactie! Ik had een mail gestuurd en lanterna is blijkbaar niet beschikbaar?! terwijl dat wel aangegeven staat op de site. Ik heb via mijn vriend nog een mail gestuurd voor een andere camping en die kan wel, maar hun kwamen qua prijs duurder uit dan op de site? een beetje raar... ik kijk even verder maar hou deze reisorganisatie in mijn achterhoofd...
En als je kijkt via een andere reis organisatie voor die camping. Je leest vaak dat sites dat aanbieden om ook lager te gaan, omdat ze bijvoorbeeld garanderen de laagste prijs te hebben. of via een andere online reisbureau? Wij gaan in juni naar Kos toe, heel raar maar bij neckerman betaalde we anders 2700 euro. Dus even verder gekeken en kwamen we op de site uit flybeach. Het zelfde hotel voor 2370. Ik had even met ze gebeld omdat ik een vraag had over de prijs. Ik werd in de wacht gezet en ze kwam terug zegt ze ja ik heb even met neckerman gebeld over de prijs. Dus ik zeg neckerman?? Ja zegt ze wij zijn een online reisbureau, en deze reis word via neckerman geboekt. Dus ik vertelde haar over de prijs op hun site, maar goed omdat hun dus een online reisbureau zijn is het veel goedkoper. Scheelt dus bijna 300 euro terwijl we jn beide gevallen dan met neckerman gaan... Dus misschien kun je kijken voor een ander online reisbureau
je kan vaak ook bij de camping zelf boeken. wij gaan dit jaar 2 weken naar spanje in augustus voor 350 euro.
bedankt voor de tips dames heb ook goedkope gezien bij anwbcamping.nl zou dan toch ook wel een redelijke camping moeten zijn? omdat het anwb 'gekeurd is? ga ook even verder google op online reisbureau's! oh heb zo'n zin om op vakantie te gaan haha kan niet wachten