wie is er deze meivakantie op vakantie en waar ben je naar toe of je bent net terug waar ben je dan geweest ??
De mij vakantie is dit jaar heel raar geregeld. Deze week moest zoon lief al weer naar school en donderdag en vrijdag is hij weer vrij en dan heeft hij met de pinksteren weer een week vrij. Weet niet of het in alle regio.s zo is. Maar hier dus wel. Maar kwam er net achter dat zoonlief volgende maand een extra studiedag heeft en heb ik besloten om het weekendje weg naar Slagharen te vervroegen dus we gaan van 14 juni tot 17 juni naar slagharen. We vertrekken wel later omdat hij deze dag nog naar school moet maar dat maakt niks uit haha. Nu nog even kijken of moeders mee wil voor extra gezelschap.
Deze weken gaan we niet op vakantie, hopen 24 mei te gaan voor een weekje naar cochem. Zomervakantie wordt hem niet hier, te duur, dus dan maar een weekje vroeg gepland. Zoonlief mag weekje vrij van school omdat hij nog niet leerplichtig is (wordt in augustus 5).
Wij zijn net terug van een weekje Zuid-Gardameer in Italië. Nu ben ik nog een weekje thuis met alle kinderen, partner is vandaag weer aan 't werk gegaan.
Wij zijn 2 weken in Italië. Eerst 'n week in Porlezza, daarna 3 dagen in Cantarana bij Turijn en dan weer 'n paar dagen in Porlezza. Zaterdag hoop ik weer thuis te zijn.