Wij zijn een camping aan het boeken, maar het gaat nu nog tussen deze 2.. Welke vinden jullie leuk, misschien iemand al geweest of in de buurt?? Sassabanek Iseo of Spiaggia e Mare aan de Adriatische kust? We gaan met onze dochter van ruim 2,5 jaar en vinden het wel leuk om naar dingen te kijken..
Als ik zo op zoover kijk, dan denk ik dat Spiaggia E Mare iets beter aansluit op wat jullie zoeken en wat leuker is voor jullie dochter Camping Sassabanek**** in Iseo Italië beoordelingen 7.1 | Zoover Camping Spiaggia E Mare*** in Comacchio Italië beoordelingen 7.8 | Zoover
Wij zijn vorig jaar in Iseo geweest...hoorde van Sassabanec niet hele goede verhalen....Maar ja, dat is natuurlijk ook redelijk subjectief...soms lees je negatieve reviews en dan valt het toch reuze mee...
De Adriatische kust lijkt mij mooier voor het zwemmen en de camping lijkt me ook een stuk beter als ik de reviews en de reactie van Roos6 lees. Maar de omgeving Iseo lijkt mij mooier en is er meer in de buurt te doen of zie ik dat fout? (Luxeprobleem ik weet het Maar we kunnen eindelijk na een paar jaar weer op vakantie en dan willen we het ook mooi hebben, want het kost genoeg.. )
In 2009 naar Lago D'Iseo geweest. Heel mooi daar, maar vond het geen ideale zwemlocatie. Geen ervaring met de Adriatische kust.
Iseo is kleinschalig,charmant, beetje alternatief, niet echt ideale zwemlocatie, maar wel te doen voor een peuter met waterschoentjes. Wel leuke dorpjes, mooie natuur. Camping Sassabanek zijn wij voorbij gereden omdat er veel seizoensplekken waren met oude halfvergane caravans, en het sanitair was heeeel oud en vies....maar er zijn wel andere leukere campings daar... uiteindelijk zijn wij op Camping Iseo terechtgekomen. Adriatische kust is groot en massaal, niet echt ons ding.
Wij gaan naar Spiaggia e Mare aan de Adriatische kust, de camping lijkt mij beter en het water is warmer daar en een heel stuk ondiep. In de buurt zijn volgens mij ook nog genoeg dingen te doen. Het lijkt mij inderdaad wel toeristisch gebied, maar dat is ook wel fijn met zo'n kleintje vind ik zelf. Bedankt allemaal, en als iemand nog tips heeft voor leuke dingen in de buurt? zijn ze altijd welkom.. Gr. Carlien