Ik maak er zelf 1 voor mijn ouders. Wilde die van pink gellac voor mijzelf maar die was dezelfde ochtend al uitverkocht
Adventskalender van easytoys nu 109€ bij easytoys zelf. Via de Etos was er niet aan te komen dus nu maar besteld. Spannend want ik weet helemaal niet wat ik er van vind haha. En of ik er het type persoon voor ben
Wil voor de kids een Lego kalender kopen. Hopelijk worden die ook nog een keer ergens wat goedkoper.. Iemand tip voor de jongste? Die is bijna 2
TIP; Rituals heeft vandaag en morgen 15% korting op de adventskalenders met code: FRNDSFMLY-2023-102728
Jeetje wat heb je veel verschillende Alleen al bij de Action heb je verschillende. Ik heb nu het idee gekregen om er zelf te maken voor mijn moeder, stiefvader, zus en neefje. Nu al zin in! En ik ga deze kopen voor poes
Zag net deze voorbij komen op insta. Een lieve woorden adventskalender. https://www.hopeandjoy.nl/winkel/adventskalender-setje-lieve-woorden?fbclid=PAAaYNysoI4dtJLvD0O5HojpE7sMmN116BH_VNXbyMQoejuVmnrq1mhi27r6s_aem_AbjsevI1q3rIIuVVviMInCKK50V2wKxPHhmtz5DiBUFhaIkXzV2j_B9uUcGLz0PYOmO31hCAbqGNEANNzPMK7UMB
Playmobil 1.2.3? Die heb ik voor ons dochtertje van 1,5 besteld. Verder hier die van English Tea Shop voor mezelf, Tony’s Chocolonely voor mijn man, Lego Marvel en Lego Friends voor de oudste 2.
Heb je de kalender van Exit? Die hebben wij ook. Hebben jullie je allemaal in kunnen houden? Ik vind het maar moeilijk. Ze liggen boven zodat ik minder vaak in de verleiding kom. Wij hebben de EIS Satisfyer kalender, de Exit (escaperoom) kalender en voor de dreumes de bumba kalender ik ben gewoon heel benieuwd!
Voor dochterlief op verzoek een van Essence. En voor mezelf 1 met geurkaarsjes, leek me ook wel een keer leuk
Dankzij dit topic ben ik toch overgehaald om een adventskalender te kopen. Zo één die je in het midden laat.
Iemand een idee voor een leuke beauty adventskalender van rond de 30,-? Vorig jaar eentje van Essence gehad, vond dochter heel leuk, maar ik wilde nu graag een andere. Het liefst eentje met een mix van make up en skincare, maar volgens mij zijn die niet te vinden onder de 50,- Anders wordt het de Only You adventskalender die ik bij IciParis zag. Ik vind het alleen zo jammer dat er een paar vakjes bij zitten waar ze niks mee doet, zoals zo'n teenspreider (heeft ze er al heel veel van), pincet, nagelvijltjes.