Nu met sint inzicht hebben beide kinderen van alles aan gekruist in de wel bekende speelgoed boeken. Kopen jullie wat je kind graag wil hebben of wat jij/jullie leuk/nodig vinden? (dit geld voor verjaardagen als voor bij dagen zoals sint en Offerfeest enz.)
Met de verjaardag heeft mijn dochter gekregen wat ze wilde: duplo serie Prinses. Mijn zoontje tractor en mestkar (Siku) en speelgoed voor 2 jarige. Nu hebben ze eigenlijk meer dingen wat wij wel goed voor ze vinden zoals: dobbelspel op kleur, Lectron, puzzels, boek J&J, kipper voor tractor en spelletje. En een museumjaarkaart voor ons alle 4. Volgend jaar wil ik toch iets meer op gaan letten wat zij willen maar ik wil ook wat leerzaams geven. Mijn dochter wil graag lego Friends dus daar gaan wij nu maar opletten voor haar verjaardag en mijn zoontje is heel makkelijk als het maar met tractors te maken heeft.
Haha, als we alles zouden kopen wat ze aankruisen zou ik nu blut zijn! Ik kies 1 ding dat zij willen, 1 ding dat ik leuk voor ze vind en de rest van de zak vul ik op met nuttige cadeaus zoals een pyjama, boekjes, sloffen, etc.
*Hier net zo! En alle speelgoed die zie nu ook nog zien staan in folders komt ook nog op de stapel. #Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan en dat vind ik toch wat beter dan alleen te kopen wat zij willen.
Mijn dochter is nnou vrij jong maar wij weten wel wat ze ongeveer leuk vind. Ik koop voornamelijk leerzame en creatieve cadeaus . Zoals Loco Bambino en knutsel spullen. knutselen vind ze helemaal het einde en puzzelen ook Loco Bambino is een soort puzzelen en leren tegelijkertijd
Ik kijk wat ze zelf aangeeft wat ze leuk vindt. En dan een cadeau wat zij leuk vindt zit erbij. Maar kies ook dingen uit wat leerzaam is en leuk en denk dat zij ook wel leuk zal vinden.