Vanish reclame onderaan de website..

Discussie in 'Over deze site' gestart door Shaddixxx, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik dacht dat de pop-up reclames van een tijd geleden irritant waren, maar dit is nóg erger. Vrijwel elke keer als ik de index van ZP bekijk, begint er ineens een muziekje te spelen en begint er een vrouw te schreeuwen over haar ge-wel-dige ervaringen met Vanish. De reclame begint zonder dat ik op 'play' heb gedrukt, ik schrik me elke keer kapot. Ik kon eerst niet vinden waar het vandaan kwam, maar de reclame staat dus helemaal onderaan de pagina. Ik snap dat de reclames nodig zijn om ZP draaiende te houden hoor, maar moet hij echt automatisch beginnen met afspelen? Er staat ook een Olvarit-filmpje af en toe, die begint (gelukkig!) niet automatisch..

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chrome installeren, Ad Blocker installeren en geniet van de rust ;)

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad erg vervelend, schrik me ook iedere keer kapot!
    Heb trouwens geen zin om van alles te gaan downloaden voor een reclame...

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohjee krijgen we weer zulke fratsen..

Ik schrik elke keer van die ene van dat boerderijspel, wil ik naar een ander tabblad en ga ik er per ongeluk overheen met m'n muis, hoor ik opeens keihard een kip POTOK! :)

5. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1

Ik was ook van plan hier iets over neer te zetten want ik schrik me elke keer rot. En het kan toch niet de bedoeling zijn dat we van alles moeten installeren om geen last meer te hebben van dit soort dingen.:(

6. danip

danip Niet meer actief

Ja ik heb het ook een paar keer gehad. Erg vervelend vind ik dat. Kunnen jullie dat niet uit zetten?

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Helaas kunnen we dat niet uitzetten, deze advertenties worden aangeleverd door Google. We kunnen wel kijken of we de betreffende adverteerder kunnen blokkeren.

Dank jullie voor het doorgeven.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina