iemand verstand van dromen? of goeie website?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai

ik droom de laatste tijd steeds vaker hetzelfde...... kan alleen nergens op google vinden wat het nou precies betekend?

Ik ga op reis, vakantie, of ergens naartoe en ELKE KEER vergeet ik mn belangrijkste koffer.... en dan raak ik helemaal in paniek. en voel ik me vreselijk angstig. dan noem ik tegen iemand allemaal opties hoe ik mijn koffer toch nog zou laten komen, maar IEDEREEEN zegt dat niks mogelijk is, dat die koffer echt niet kan komen.

Iemand een idee? word gek van die droom!!!

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Het zien in uw droom van koffers, valiezen of een handbagage wil helemaal niet zeggen dat je op reis gaat.
    Koffers of valiezen wijzen op verandering in uw leven.
    De bagage of inhoud betekend meestal datgene wat je zoal in je hele leven meesleurt. (De bagage of ballast zijn indrukken die je opdeed sinds je geboorte). Dus een koffer in een droom kan een weerspiegeling zijn van een lange en diepgaande reis van zelfontdekking.
    Dromen over inpakken van dingen kan betekenen dat u hoopt de goede dingen in het leven te kunnen vasthouden. Dromen over het niet kunnen uitpakken van uw koffer betekend dat je sommige dingen van uw verleden niet kunt verwerken, of niet weet hoe je het moet aanpakken.

Misschien ben je jezelf een beetje verloren de laatste tijd en moet je weer gaan herontdekken wie je bent?

3. Jsvlinder

Of ben je misschien bang dat je niet een goede moeder bent?

Ik denk een beetje mee, maar echt verstand heb ik er niet van hoor.

4. Only me

Only me Niet meer actief

Reis:
    Als je droomt dat je een reis maakt, voorspelt dit een erfenis. Dromen over een rampzalige reis symboliseert daarentegen onbekwaamheid en valse liefdes.

Reizen:
    Een droom waarin je aan het reizen bent, vertegenwoordigt de weg naar je levensdoelen. Het symboliseert tevens je dagelijkse routine en de wijze waarop je vooruitgaat. Als je droomt dat je reis ten einde komt, symboliseert dit een succesvolle voltooiing van je doelstellingen.

Koffer:
    Als je droomt over een koffer suggereert dit dat je een bijzonder ingetogen persoon bent. Je houdt je gedrag onder controle en je mening voor jezelf. Aan de andere kant kan deze droom aangeven dat je toe bent aan een broodnodige vakantie.

Liefs,

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja die had ik ook al gevonden :D maar staat nergens wat t betekend als je je bagage elke keer vergeet :)

6. Jsvlinder

Nou in wat ik schreef staat dat de koffer jou symboliseerd, en aangezien je hem vergeet, vergeet je jezelf misschien een beetje. Of misschien ben je jezelf niet meer. Kan dit kloppen?

Anders even je droom laten interperteren door iemand van zo'n site.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    goh hebben ze daar ook zelfs een beschrijving voor?
    Ik ken het, dat dromen steeds over hetzelfde..Ik zit vaak op een schommel en ik kom steeds dichterbij en zie mijzelf....steeds weer op die rot schommel! slaat echt nergens op!
    Vaak droom ik dingen die ik gezien heb, over een flim e.d. die droom ik snachts gewoon verder :)

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja ik zal eens kijken of iemand op zon site het kan vertellen :eek:) maar had het vroeger ooit al es gevonden ergens, kan niet uitstaan dat ik t niet meer kan vinden :)

vannacht weer zo lekker gedroomd.... dat ik in het huis van mn moeder was, en ik hoorde buiten ineens schoten... Sam mn zoontje rende boven naar het raam en het was ineens pikdonker en overal stonden van die mannen in zwarte pakken in het rond te schieten.. heel akelig.. ik sam mee gesleurd en zijn we in een kamertje gaan zitten bij elkaar, en toen ineens voelde het alsof de aardbol ''viel'' zeg maar,
    alsof je een vrije val maakt..... toen heb ik sam tegen me aan gedrukt en ben ik tegen mn vriend aan gaan zitten,

en toen zei ik tegen Sam, ..... Sam er gaat zo iets heel ergs gebeuren, en ineens stortte we in een soort van vuurzee.. einde van de wereld.. en op dat moment werd ik zwetend wakker met een hartslag van 1000.. pfffff ik HAAT dat soort dromen :(

Deel Deze Pagina