Hoi dames, Ik heb een vraagje. Mijn zoontje is met 34 weken geboren na diagnose pré-eclampsie bij mij. Mijn zoontje kon niet goed aan mijn borsten drinken en daarom kolf ik alle voedingen. Mijn vraag is als volgt: wanneer kan ik ongeveer mijn menstruatie verwachten en wat is jullie ervaring? Veel liefs
Mijn zoontje is bijna 7 mnd en kolf fulltime, nog steeds niets hier.. Ben net gestopt met de pil en probeer binnenkort ook de bv af te bouwen...
hier na 5 weken alweer. ik denk niet dat er veel verschil is met bv geven en dus kan het alle kanten opgaan.
Je hoort wel eens dat je het niet kan vergelijken met elkaar en dat je daarom eerder menstrueerd... Ps: volgens mij staat deze topic van mij op de verkeerde plek?
@chida: mijn dochtertje is met 33+4 geboren en ook ik heb fulltime gekolfd. Ik ben pas ongesteld geworden nadat ik helemaal gestopt was met borstvoeding, dat was toen ze 7 maand was. Maar dit is echt per persoon verschillend, iemand die ik ken en ook fulltime kolfte, was na 5 weken weer ongesteld.
Ja, ik ben ondertussen ook ongesteld geworden. Het verschild inderdaad per persoon. ps: heb je zeven maanden lang alle voedingen gekolft voor je dochter?
Hoi hoi, Hier een jaar gekolfd (mijn meisje kwam ook te vroeg en kon hierdoor ook niet uit de borst drinken), maar ook na 2 maanden alweer ongi...bah!