Ha meiden, Ik zoek een autostoeltje voor mijn meisje, voor bij mn moeder. Liever dus niet al te duur, maar wel goed. Nu zag ik dat er op deze site veel goedkopere dingen worden aangeboden, ook de bekendere merken. Heeft er iemand ervaring met deze site? Zo ja, tevreden of ontevreden? Het gaat om de volgende site: Buggy's, kinderstoelen en andere baby- en kinderartikelen van topkwaliteit - Kadocus
IKKE!! Ik heb er geregeld besteld, en ging altijd goed en snel. Zeer tevreden en ken nog 2 collega`s van me die hier ook wel eens besteld hebben.
Zou het zeker doen. Ik vind de prijzen daar altijd wel erg aanlokkelijk. Bezorging ging bij mij al die keren en bij mijn collega`s vlekkeloos. Veel plezier met het shoppen!
Ik heb ook een keertje wat besteld daar en laten bezorgen bij mijn ouders in België. Ging helemaal prima!
Ik heb 2 auto stoelen bij hun gekocht op afzonderlijke dagen. Beide super snel bezorgt. Netjes en snel. AANRADER!!!
Ik heb 2 verschillende, maar deze is fijner: Autostoel Driver Nania Lime Is makkelijker te bevestigen in de auto en de bandjes zijn makkelijker verstelbaar ( de andere is deze: Autostoel Remi Plus Black/Grey Car Comfort lastiger te bevestigen)