Nou vandaag 3 flessen uitgeprobeerd en 's middags een keer extra fruit gegeven, maar heb het idee dat ze minstens nog een half flesje nodig heeft tussen de middag en avondfles. Ze was echt niet te genieten vanaf het wakker worden om 17.00, terwijl ze normaal 3 uur lang gezellig wakker blijft. Vandaag zag er zo uit: 0.30 Fles 100/1 8.00 Wakker 8.30 Fles 180/6 hier 170cc van gedronken 9.45 Fruithap ½ potje 6+ appel, banaan, mango 10.15 - 11.45 slapen 12.00 Brood denk ongeveer 1/4 op 12.30 Fles 180/6 hier 150cc van gedronken 14.15 Naar bed, wilde niet slapen 14.30 Rest van potje fruit en wat water, zo’n 20cc gedronken 15.00 - 17.00 slapen 17.15 Avondeten rode bietjes met aardappel, klein beetje yoghurt (omdat ze na de groente bleef jammeren, maar ik had niet meer) 19.20 Fles 180/6 in 1 teug leeg, terwijl ze normaal wel wat laat staan Deze fles was normaal op z'n vroegst rond 20.00, maar nu dus maar eerder gegeven. Ben benieuwd wat ze vannacht doet. Morgen moet ik werken, dan is ze dus vanaf 6.30 bij de gastouder, dus denk dan maar gewoon 4 flessen. Kijken we donderdag wel weer verder, maar ben blij met jullie berichtjes dat het dus helemaal niet zo gek is als ik haar voorlopig nog 4 flessen geef, of evt. dan een halve ofzo.
Haha, ja ik eigenlijk ook wel, maar omdat ik vandaag toch de hele dag thuis was dacht ik, ik probeer het gewoon eens uit. Maar m'n man zei net ook, waarop baseert die arts dat ze nog maar 3 flessen mag, is dat een regel of zo, maar nee ik weet ook wel beter en weet dat heel veel kindjes met 6 maanden nog 4 flessen drinken. Ze heeft ook wat te onderhouden denk ik dan zo maar.
Ja ik snap je wel hoor. Je kan altijd wat proberen. Maar ik geef je man gelijk. Komt vanzelf allemaal wel denk ik dan