Beginnende borstontsteking

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door demie, 2 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Hey dames even wat info gevraagd.

Ik voelde vrijdag avond al een beurse plek in mijn borst maar kan geen harde plek ontdekken.

Zaterdag werd het heel pijnlijk en begon mijn temperatuur op te lopen. (38.3 op zijn hoogst)
    Heb even contact gehad met de lk kundige maar deed eigenlijk al het goeie.

Voor de voeding opwarmen, laten drinken na kolven en na koelen.
    ik heb ook een paar keer alleen maar gekolft omdat het te pijnlijk werd.
    Voelde me ook echt vies beroerd!!
    Tegen 24.00 werd ik wakker en voelde me weer een stuk beter.

Nu vandaag met het zelfde door gegaan en niet meer ziek.
    Maar de pijn blijft. En ook een rode plek.

Hoe lang blijft zoiets normaal aanhouden en zijn er nog andere dingen die ik kan doen?

Moet ik ook door blijven gaan met warmen en na kolven?
    Ben morgen weer alleen met 2 kids en dan word dat heel pittig als het zoveel tijd in beslag neemt.
    Maar moet er ook niet aan denken weer zo ziek te worden.

Ik denk dat het komt omdat ik deze week was begonnen met een flesje kunstvoeding geven in de ochtend, zodat ik als ik weer moet werken iets minder kolf momenten heb over dag. (Het liefst nog maar 1)
    Hier ben ik nu dus weer mee gestopt.
    Maar wanneer kan ik daar weer mee beginnen? Of kan ik dit beter anders aan pakken?

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Dat beurse gevoel kan een paar dagen blijven. Als je geen ontsteking meer heb kun je weer opnieuw proberen af te bouwen. Je kunt ipv een voedingen laten vervallen, deze ook minderen door kolven. Misschien is dat voor je lijf makkelijker.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Je kan ook de pijnlijke plek licht masseren, onder de douche of tijdens warmen. En anders even langs de huisarts, soms zijn medicijnen nodig.

Deel Deze Pagina