Het is een beetje een gekke maand voor mij geweest en er lijkt maar geen einde aan te komen. Eerst had ik extreme bekkenpijn en kon ik amper lopen (zo erg nog nooit gehad), uiteindelijk naar de bekkentherapie gegaan. Tegen de eisprong verdwijnen de bekkenklachten meestal en zo ook deze maand. Ik twijfelde of de eisprong wel geweest was, maar ik geloof nu toch van wel. Ik heb elke maand voor de eisprong steken en daarna buikpijn en nu ook gehad (en mijn borsten beginnen pijn te doen, heb ik ook altijd na de eisprong), maar daarna komt meestal de witte afscheiding. Ik ben alleen nu hartstikke droog. Wie herken dit? Nu ben ik momenteel ook best heel onrustig in mijn lijf en het voelt als stress, maar dan door hormonen ofzo. Ik kan het niet goed uitleggen, want ik herken dit niet zo goed. Mijn hoofd is rustig, maar mijn lijf is heel onrustig. Ik heb best een stressvolle periode achter de rug, door lichamelijk klachten, maar het voelt gewoon heel anders. Ik hoop dat er meiden zijn die dit herkennen en mij een beetje gerust kunnen stellen, dit hou ik geen maanden vol zo...
Jaa ik herken dat droge gevoel van mijn 2e zwangerschap en toen bleek ik dus inderdaad zwanger te zijn. Is het wel de bedoeling dat je zwanger bent want zie in je ot dat je pas in maart serieus wil starten.
Er zou een hele kleine kans zijn maar het is inderdaad nog niet de bedoeling. Maar we zijn ons bewust van dat het wel kan gebeuren... bedankt voor je berichtje!