Hoelang moet je provoceren? Ik ben dit vergeten te vragen aan de dietiste. We zijn begonnen met 10 ml nutrilon standaard, daarna rustig opgebouwd tot hele flessen. gelukkig is een reactie tot nu toe uitgebleven. Hoelang moet je provoceren om er zeker van te zijn dat er geen reactie meer kan komen, een week?
Hey, Geen flauw idee eigenlijk, want wij zijn na 2 dagen gestopt, omdat mijn zoontje maar bleef spugen... Maar heb je niet zo'n lijst mee gekregen?! Volgens mij stond daarop na 1 dag/2 dagen enz en gaat dat tot 3 weken... Anders zou ik vandaag sowieso doorgaan en dan morgen bellen! Fijn dat je kindje tot nu toe niet gereageerd heeft!
nee, het was telefonisch afgesproken. Ik weet echt niet meer wat ze zei ( hersens zijn nog week haha). Mijn dochter begint nu wat meer te poepen en te jengelen maar er komen in ene 3 tanden aan..... Ze is op zaterdag begonnen met 10 ml en sinds gisteren zit ze op hele flessen
Als ze hele flessen verdraagt kan je er vanuit gaan dat ze geen kma heeft en kan je de gewone melk blijven geven. Pas als ze een reactie zou krijgen moet je weer stoppen. Het heeft ong 2 weken nodig om volledig te zijn.
Hier zijn we ook bezig met provoceren. (voor diegen die het verhaal kennen, ja alweer! Wordt er knettergek van.) Ik had gehoopt dat hij toch geen kma zou hebben maar reageerde op de jbpm inde comfort voeding en nutriton. Met 1 schepje standaard kreeg hij een schale huid, krijsbuien maar niet ontroostbaar en er is die dag ook een tandje doorgekomen. Met 2 schepjes (nu 3 flessen van gehad) spuugt hij meer tijdens het boeren van de voeding, is vanmorgen wakker geworden met eczeem en is weer heel onrustig met zijn beentjes. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen want hij reageerde ook even op de neocate dus wil nog niet te snel opgeven. Hij huilt niet ontroostbaar nog. Na een week kan je er volgens mij redelijk vanuit gaan dat er geen kma is. Echter KAN er daarna nog wel een reactie komen, maar die kans is vrij klein wat ik gehoord heb.
ooh jee, wel duidelijk bij jullie dus. Wat sneu he voor die kleintjes dat provoceren. Morgen is het een week na de 1e 10 ml. Ze is wat hangerig, er komen tanden aan en ze is wat driftig (zeurderig) maar ik denk dat dat een fase is.......
Tja niet helemaal duidelijk. Ons ventje reageerde namelijk ook op Neocate met opgezwollen ogen en eczeem. Echter dat was er ineens en werdt vervolgens langzaam minder. Vandaag 2 flessen gegeven met 3 schepjes. Nou toen was het gebeurd... Krijssen, krijssen, krijssen.... Niet stil te krijgen.. Mega krampen en eczeem wordt weer erger. 2e fles eerst een pcm gegeven in de hoop dat het zou helpen bij de krampen. Maar nee hoor. Hielp helemaal niks. Net even gekeken bij hem in bed en 1 wang is zowiezo helemaal bedekt met eczeem... Zo zielig