Hoi, Onze tweeling is nu 7 weken oud. Ze krijgen 6 flessen van 120 cc op een dag, deze drinken ze makkelijk leeg. Ze wegen nu ongeveer 4000 en 4300 gram. De laatste fles krijgen ze rond 23.00/23.30, vervolgens melden ze zich rond 3.00/3.30 en 's morgens rond 8.00. Tot onze grote verbazing sliepen de meisjes vannacht nog lekker, we hebben ze dan ook niet wakker gemaakt. Uiteindelijk om 7.00 de meisjes toch wakker gemaakt, ik vond het wel lang gaan duren. Aan de ene kant een heerlijk super gevoel dat ze zo lang door hebben geslapen, maar aan de andere kant vraag ik me ook af of dit mag, qua gewicht en leeftijd. We zijn ons er van bewust dat dit doorslapen ook een eenmalige actie kan zijn, en dat ze zich vannacht gewoon weer gaan melden. Maar stel dat is niet zo, kunnen we de nachtvoeding dan gewoon weg laten vallen? In dat geval zouden we dus ineens naar 5 flesjes gaan van 120 cc. Moeten we deze 120 cc dan ophogen? Alvast bedankt. Groetjes Roca
Als ze verder goed groeien en goede plasluiers hebben hoef je ze niet wakker te maken. Ik zou dan wel wat meer voeding gaan aanbieden. 150cc. Ben benieuwd of ze weer zo lekker slapen aankomende nacht. Ilja