Wie van jullie maakt ook zelf haarspeldjes voor eigen gebruik e/o verkoop? En waar bestellen jullie en hebben jullie goede ervaringen mee? Het is nogal een gepuzzel zeg. Heb een aantal aanbieders gevonden inmiddels maar er zitten nogal wat verschillen in prijzen of verzendkosten die berekend worden.
ik kan niet echt (leuke) sites vinden, jij? Ik tot nu toe alleen maaikies. Goede kwaliteit! Maar ik zoek nog wel leuke dingetjes voor er op, daar kan ik moeilijk aan komen... Jij tips?
Maaikies inderdaad, maar die heeft vaak lange levertijden. Maar Maaikies heeft toch ook alles om te decoreren? Freubelspulletjes.nl Allemaal dingetjes (hoge verzendkosten dus niet echt handig bij kleine bestellingen) Faydees Haarhobby Viltdeco En van de week een bestelling ontvangen van een marktplaatsadverteerder die niet te duur is. Je moet er alleen grotere partijen afnemen. Marktplaats.nl - Advertenties van Ladies in Fashion uit Hoogvliet Rotterdam
Thanx deze ligt zelfs zo'n beetje bij mij om de hoek zonder dat ik het wist haha, alleen niks voor haarspeldjes te maken geloof ik
Eigen DNS Beheer MET mailbox & url forwarding! en Welkom bij Brocante Roosjes | Brocante Roosjes vind ik erg leuk!