Advies consultatiebureau voor de nacht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merlijn1981, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Mijn ervaring: ik kon uitproberen wat ik wilde, mijn mannetje regelde het allemaal zelf en reageerde niet op mijn pogingen. Heb lang en veel nachtvoedingen gegeven, maar dat was nu eenmaal wat hij nodig had. En nu? Slaapt hij heerlijk door van het moment dat hij 's avonds naar bed gaat tot de volgende ochtend 7/8 uur. En idd, sinds hij geen nachtvoedingen meer nodig heeft, is mijn borstvoeding helemaal teruggelopen. Ben nu gestopt (ook omdat ik vorige week medicatie kreeg die ik niet via bv door wil geven), maar heb het wel 11 maanden volgehouden :).

2. Merlijn1981

1 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe bedankt voor je berichtje, dan weet ik wat te verwachten. Klinkt wel goed eigenlijk 😜

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik geef hier nog steeds nachtvoeding(en). Hebben een slechte en onrustige slaper en de enige momenten dat ik niet voed, zijn die momenten waarop hij iedere nacht komt en maar een paar slokjes neemt. Dat is geen echte honger en die kon ik ook binnen 3 dagen "wegtoveren", zeg maar. Hij kwam dan al niet meer op dat tijdstip.

Hij begint nu af en toe weer te slapen van zeg maar 19.30 tot 4.30, dan voeding en dan om 7 uur wakker. Andere nachten komt hij 4x door tandenpijn of wat dan ook. Hebben ervoor gekozen om hem nooit lang te laten huilen (sta ook niet bij ieder piepje naast zijn bed), maar honger is honger. Zo lang ik bv geef, kan het nog.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook niet, net zo min als veel of weinig avondeten. Ook KV helpt niet, hebben we ook wel eens geprobeerd voor de nacht.

Mijn productie is ook nooit briljant geweest en mijn zoontje is ook niet gezegend met een heel goede drinktechniek, dus kan ook een combi van beide zijn.

5. misa

misa Niet meer actief

Niet meer voeden?? Heel raar advies, maar wel veel voorkomend. Ik zou zeker wat gaan proberen, want ze kan dus wel 6 uur achter slapen. Misschien kun je eens proberen om je kleintje rond 11 uur savonds nog eens te voeden en kijken wat de nacht brengt. Natuurlijk kan je flesvoeding gaan proberen, maar dat moet je wel echt willen natuurlijk want het geeft geen garanties. Hier alleen maar fv gegeven en de tweede kon nog soms drie keer komen snachts.....

Deel Deze Pagina