Zoals de titel al zegt, ik ben het van plan, misschien nog even wachten tot mijn haar langer is, maar als het mogelijk is wil ik het graag! Heb fijn haar en veel haar, en ooit kroesmodel gekregen, dus niet happy en hierdoor wat onzeker om het weer te doen. Maar echt grove permanent is toch mogelijk???? Ooit gehad in mijn puberteit en nog zelf gedaan ook (durf ik nu niet meer) was erg mooi, ga mijn haar ook volume bovenop. Maar goed, ooit dus ook totaal kroes gekregen, oerlelijk en haar moeten afknippen, was bij de kapper gedaan. Kreeg helaas allemaal kleine krulletjes terwijl ik om grove krullen had gevraagd. Is het mogelijk? Ergens een kappersorganisatie waarvan iemand weet die echt grove permanent zet met shapers?
Denk dat het wel mogelijk is.. heb het zelf niet maar wil wel heel graag krullen! Ik ben momenteel even met krullen aant expirementeren en dan ga ik aan mijn zus (kapster) vragen of het mogelijk is. Heb al eens eerder permanent gehad met wat korter haar maar toen was ik zo een schaap. Dat wil ik dus niet meer Lees even mee dus
ik zou er mee oppassen. Volgens mij is het erg moeilijk om grove krullen te krijgen met een permanent, maar ben geen kenner. Vriendin van mij heeft halflang haar, heeft het grofste permanent laten zetten wat de kapper had en het is nog model schaap. Weet niet of het aan de kapper ligt, maar ik vind t niet mooi.