Een streepje bloedverlies dus op 11 dpo en 3 dagen voor nod! Mag ik hopen?Mag ik hopen? Mag ik hopen?
Ehm van mij mag je altijd hoop hebben hoor, maar ik begrijp je bericht even niet. Heb je nu bloedverlies of een streepje op je zwangerschapstest?
Ik denk dat ze bedoeld dat ze denkt dat ze een beetje innestelingsbloed heeft gehad. Van mij mag je ook hopen. hihi
Ja gaat wel goed. Geen ''rare'' symptomen meer ... Ik wacht nu gewoon af wat mijn cyclus doet. Ik zit nu alweer op dag 23, maar ik denk dat mijn cyclus dit keer wel wat korter is. Gelet op mijn afscheiding dan, maar ik probeer mij er dit keer niet te veel mee bezig te houden. Maar ja mijn vriend zegt nu: Voor mijn gevoel ben je zwanger, je borsten zijn anders en je hebt enorm last van stemmingswisselingen! Haha nou we zullen zien of zijn voorgevoel klopt ! Wanneer ga jij testen Span? Spannend! Heb je ook ovulatietesten gebruikt?
Nee geen ovu-testen. Dat gaat me nog te ver. Pas net begonnen te proberen! Eerst kijken of alles vanzelf gaat! morgenochtend ga ik testen! Heb zelf een erg goed gevoel erover, sinds net na de eisprong al. Ik had het gevoel dat het gewoon raak is! Sindsdien zijn mijn borsten zo'n 2 cupmaten gegroeid!!!!! Mijn temperatuur hou ik wel bij, maar die maakt een beetje rare sprongen van hoog naar laag.. Komt misschien ook omdat ik afgelopen tijd wat later naar bed ben gegaan en ook zo nu en dan een drankje heb gedronken Nog 1 nachtje slapen!! Wanneer was jouw ovulatie ongeveer? zo'n 2 weken later zou je nod zijn toch?
Ik denk dat mijn ovulatie tussen 4 en 9 november was. 4 november had ik namelijk zeker weten rekbare afscheiding. 9 november dacht ik ook wat rekbare afscheiding te zien, maar dat weet ik niet 100% zeker. En van 10 november t/m 13 november helemaal geen afscheiding. Net heb ik hardgelopen en nu had ik wel witte afscheiding (niks rekbaars aan), dus ik denk dat mijn ovulatie dan al wel is geweest. Ik gebruik ook, net als jou, nog geen ovulatietesten. Eerst proberen het nog wat ontspannen te houden en hopelijk dat ik het zo lukt! Oeh echt spannend Span! Hopelijk klopt je gevoel ! Ik had net met het hardlopen een strak gevoel in de onderbuik. Apart gevoel was dat... Ik hoop echt dat mijn vriend zijn voorgevoel klopt ! Wanneer heb jij jouw ovulatie gehad?
Heel spannend nu! Nog steeds geen menstruatie! Net wel bij even voelen (misschien rare gewoonte) beetje bruinig/rood mee. Baarmoedermond is superstrak, volgens mij wordt die juist voor menstruatie weer wat slapper om de stortvloed los te laten, maar dat weet ik niet zeker. Dat strakke gevoel ken ik! Heb t afgelopen tijd ook regelmatig, ook bij hoesten en niezen. Als of de buikspieren onderin een beetje verkrampen. Tussen 18 en 23 november is dus ongeveer jouw nod. Nog even wachten dus. Mijn ovulatie was 31 oktober volgens de mijn kalender-app, maar had een aantal dagen ervoor ook al rekbaar slijm.. Vanavond een feestje, dus dan neem ik het er nog maar even van! Hoewel ik wel misselijk ben vandaag! Ik hou t maar op de spanning: D
Zeker spannend Span! Maar je zegt net dat je vanavond een feestje hebt en het er daarom 'nog even van neemt'. Bedoel je dan dat je alcohol gaat drinken, ondanks er nu best een kans is dat je morgen positief test? Als ik jou was zou ik niks drinken hoor... Of hooguit 1 glaasje als je echt iets wilt. Stel je voor dat je er morgen achter komt dat je zwanger bent namelijk... Veel plezier vanavond in ieder geval en hou op ons de hoogte over de test .
Ik ben heel benieuwd naar je test morgen Span. Ik duim voor een positieve test! Ik wacht nog "rustig " een weekje. Het trekkende/gespannen gevoel blijf ik houden in mijn onderbuik. Afwachten maar :-D. Gelukkig genoeg te doen dit weekend! Veel plezier vanavond!
De spanning is nog niet voorbij! ! Nog niet ongesteld... Test gedaan, en een tuurstreepje! Op een foto is het niet zien.. mag ik mezelf dan zwanger verklaren of...? Over paar dagen nog maar een testje dus..