advies en mening gevraagd matcare cassette

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ontzettend bedankt voor alle steun enz van de afgelopen dagen ik ga nu echt proberen braaf te wachten tot zaterdag dan moet ie echt duidenlijker zijn.

@selma thanks meid maar ik wacht nog even met echt blij zijn want het streepje word naar mijn idee niet echt duidenlijker
    zaterdag doe ik nog een kv 2v5 en als de streep dan donkerer is dan pas ben ik blij haha

groetjes en liefs joyce

2. Alita

Alita Niet meer actief

succes meid!!!

3. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Succes Hopelijk snel een positieve test

Liefs

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Die laatste test is wel duidelijk te zien hoor!
    Over een paar dagen zal die van kruidvat ook duidelijk zijn!!

Sterkte met wachten!

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gekkie, die is gewoon hartstikke positief!!!

Het is nog wel erg vroeg, maar een voorzichtige proficiat hoor!!!

Hoop je snel te volgen!

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    jeetje wat een super lieve reakties van jullie heel erg bedankt ik ga zondag als het me lukt en anders zaterdag nog een test doen dan zou die duidenlijker moeten zijn.
    mocht dat niet zo zijn dan gaat me vriend met me mee naar de ha en dan gaan we toch alles op alles zetten om een bloedtest te laten doen misschien dat daar dan wat uitkomt waardoor de test dan niet duidenlijker word.
    nogmaals super bedankt voor jullie reakties en ik laat als er nieuws is het jullie gelijk weten.

@ukoldaatje nog een paar dagen dan kan je testen ik duim voor je meid dat je een vet positieve test mag hebben je hebt ookal veel meegemaakt zie ik

@corina83 nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D

@daatje ik ga voor jou ook duimen dat deze ronde raak is :D

@cindy24 had jij trouwens zelf al het gevoel dat je zwanger was ookal was je test nog niet duidenlijk posi?

groetjes en liefs joyce

7. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey joyce hoop voor jou da je kan wachten zo niet je weet het ik heb nog die van 2v5 van kv en cb digi als je er nog een nodig hebt moet je het maar zeggen;) bij mij is het waarschijnlijk niks:( dus ga nog even lekker verder proberen in de hoop toch zo snel mogelijk nog een kleintje erbij:D hoop eigenlijk ongeveer tegelijk met jou;) maar goed wel goed da je ventje meegaat want onze ha is gewoon een dwark:x en wacht altijd overal te lang mee:x of tot het het te laat:( is liefs en groetjes susanne

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    :$ Idd erg grof! Wat heb je er aan om te weten dat je zwanger kunt raken, maar niet blijft?!

Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

@ Joyce: wat spannend zeg voor je. Ik zie op een aantal testen idd een streepje staan. Zeker op die laatste van clearview. Heb je trouwens na je vmk al een negatieve test gehad. of je ben je al ongesteld geworden?

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @noukje nee ben nog niet ongesteld geworden na me vmk heb wel een nega test gehad maar ong week erna steeds weer van die vage lijntjes die maar niet donkerder willen worden naar mijn gevoel :S
    ben nu gerekend met me normale cyclus 6 dagen overtijd maar goed morgen nog maar keer testen dan moet het toch wel duidenlijker zijn en zo niet ja dan weet ik het ook niet meer....

@susan thanks wijffie lief van je ik heb je een smsje gestuurd en mocht het nou toch niet zo zijn bij mij dan gaan we samen voor de volgende ronde
    groetjes en liefs joyce

10. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Succes

Liefs

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dank je wel joyce! Ik hoop jou zaterdag ook te kunnen feliciteren!
    Lukt het wachten nog? Erg is dat he?

Sterkte met wachten het is bijna zaterdagochtend!!! :D

12. Alita

Alita Niet meer actief

Nou....nee het is zeker ook heel erg als je niet zwanger blijft maar zo bedoelde ik het ook niet hoor....;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Joyce....nou ik vermoedde het al omdat ik een week voor nod al een soort van onig krampen had, dat vooraf ging aan een erge pijnlijke kramp in bed s`nachts waar ik wakker van werd. Volgens mij de innesteling. Daarbij was ik opeens supergelukkig, dat gevoel wat je van de zomer krijgt hahahaha....maar ja heb nog lang moeten wachten op de echt bevestiging he?!

Hoe is het nu?

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    kben nog niet ongi maar ook geen gevoel dat ik het ga worden wel steeds buikkrampen maar anders dan met me ongi het wachten gaat nog wel hoor haha zit er zelfs sterk over te denken om pas zondagochtend te gaan testen al is het alleen maar om echt duidenlijkheid te krijgen...
    heb wel voor de zekerheid nog wat testjes besteld mocht ik toch de drang krijgen om morgen te testen en hij geeft geen duidenlijkheid dan heb ik voor maandagochtend nog liggen.
    het is gewoon echt de onzekerheid die me gek maakt maja we wachten het rustig af hahahaha

groetjes en liefs joyce

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat kan ik me voorstellen hoor dat je je gek maakt!!
    Maar je zou ook gewoon morgen kunnen testen natuurlijk want dan zal je streepje toch echt duidelijker MOETEN zijn, niet?
    Ik had dit ook en werd dus ook gek......gelukkig kreeg ik uiteindelijk antwoord want je weet het al alleen geen pos test....

Meid succes en ik ben benieuwd!!

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    juist dat is het ik wil gewoon de bevestiging hebben of het nou wel of niet zo is maja dan zit ik weer met die vage streepjes want ik teste eerst nega en daarna kwam er een vaag streepje op die matcare cassette test zie eerste post met foto s van de eerste 2 testen bovenste negatief en onderste dus met dat eerste lichte streepje pffffff ene moment denk ik zeker te weten zwanger te zijn andere moment door die krampjes denk ik ik word ongi maar dan komt er niks haha
    ja jij weet als geen ander hoe je je dan voelt.

groetjes en liefs joyce

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dank je en je hoort het zeker nog wel van me of het nou positief of negatief gaat zijn haha
    groetjes en liefs joyce

18. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce dank je hoop eigenlijk toch op een wondertje want heb nog is goed gekeken of ik wordt gek of zie op die teste toch een heel dun lijntje dus duimen maar en anders gaan we idd op naar de volgende ronde wil zo graag nog een kleintje erbij iedereen rond mij wordt zwanger en ik wil wel maar het lukt gewoon nog nie hoop voor jou het beste en dat het posi blijft groetjes en liefs susan

19. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL

20. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0