advies en mening gevraagd matcare cassette

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    effe checken

2. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb hem

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    joyce, hoe is het meis?

Als ik zo je hele verhaal lees twijfel ik wel erg of je (nog) zwanger bent. Je verteld een paar blz terug dat je zwanger bent geweest, ik neem aan met een duidelijke posi test en dat je daarna een vmk hebt gehad maar nog niet ongesteld bent geweest. Of lees ik het allemaal niet goed... Is je baarmoeder wel schoon na je vmk? Misschien toch goed om met dit verhaal je vk/ha te bellen?

Of je moet inmiddels een vette posi test hebben, anders zie ik het zelf niet zo positief in meis.. dikke knuffel en ikhoop natuurlijk dat ik ongelijk heb en jij gewoon hardstikke zwanger bent, maar moest het toch even posten...

liefs

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    goeiemorgen meiden,
    heb vanmorgen getest met de cb en die geeft een goed duidenlijk zichtbaar kruis zie foto :D
    alleen had ik net wat roze verlies dus of het goed zit geen idee
    liefs en groetjes joyce

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi ingef,
    thanks voor je bericht klopt idd heb 23 feb een vmk gehad toen ik positief teste was die echt vet posi ik heb daarna na me vmk nog doorgetest en die werd uiteindelijk echt nega om op 18 maart weer licht posi te worden.
    kben dus niet ongesteld geworden daarna meer en heb net posi getest met de gewone cb met plusje zie foto alleen nu heb ik wat roze verlies weet dus niet hoe of wat nu maar goed we wachten het af en blijven hoop houden.
    groetjes en liefs joyce

6. Alita

Alita Niet meer actief

nou die is duidelijk!!!!!
    Ja het roze verlies kan van een innetseling zijn meid...
    Hoe is het nu dan?

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ene moment is het roze/bruinig en dan weer niks en ja deze test is zeker duidenlijk was echt binnen een minuut dat ie er stond :D ben toch wel bang hoor maar goed zolang het niet helderrood word is het goed toch
    groetjes en liefs joyce

8. Alita

Alita Niet meer actief

zolang jij geen krampen hebt en het hierbij blijft is he goed hoor!! Ik heb dit zelf ook gehad en wel een paar keer!!

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dank je wel meis :D
    kheb geen krampen gelukkig dus hopen dat het zo blijft nogmaals ontzettend bedankt voor je steun en adviezen :D
    kga nu even met me man en kids naar de speeltuin haha
    groetjes en liefs joyce

10. Alita

Alita Niet meer actief

niks te danken heel graag gedaan....veel plezier!!!

11. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey joyce gefeliciteerd denk idd dat het van het innestellen is hoop dat het deze keer goed gaat hoor ik zit met een ander dillema ik heb best veel honger afentoe krampjes in men buik(baarmoeder) en is anders als bij men ongi maar op men laatste test van gister was niks te zien nu heb ik het idee dat er nu wel een licht streepje op staat maar weet nu niet van wanneer want heb gister ochtend wel gekeken maar daarna pas weer gisteravond maar ben ook al vijf dagen misselijk smorgens en soms ook smiddags als ik te veel loop en al helemaal als ik sigaretenrook ruik groetjes en liefs susanne

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Suzanne...
    Wanneer is je nod?
    En wat denk je zelf ben je zwanger of niet, ik zie dat je al een kindje hebt?

13. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    als alles klopt zoals normaal zou ik nu ongesteld moeten zijn en ben het nog nie heb wel het idee dat ik zwanger ben zo voel ik me toch en ik heb inderdaad al een dochtertje van bijna twee
    groetjes en liefs susanne

14. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    @susanne1988 Nou testen dan maar

Liefs

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi meiden,
    kennenlijk mag het hier niet zo zijn want vanacht is de hel begonnen fikse krampen en helderrood bloed krampen zijn nu een stuk minder dan vanacht maar nog wel helderrood bloed verlies....

@suzanne1988 meid test van de week nog een keer hij moet echt duidenlijker worden dan het streepje.

groetjes en liefs joyce

16. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Jammer het was je gegund

Liefs

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    joyce wat k*t , dikke knuffel vanuit hier .......................................

18. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    He balen meid!
    Veel sterkte!

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Balen meid. :( ... Veel sterkte hoor xxx

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bedankt meiden,
    denk dat we even een tijdje rust nemen niet meer gericht gaan klussen enz me lichaam een beetje rust geven misschien is dat wel even goed nu en dan zien we wel wanneer we een wondertje mogen verwachten...
    nogmaals allemaal heel erg bedankt voor alle steun
    groetjes en liefs joyce

Deel Deze Pagina