Advies en tips gevraagd

Discussion in 'Flesvoeding' started by MBongers, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Hoi meiden,

Heb jullie advies nodig in verband met het voedingsschema van ons zoontje.
    Hij is a.s. woensdag 11 weken, is 60 cm en 5800 gram.
    Hij krijgt al een poosje 180+6 van Friso Comfort i.v.m. harde ontkasting. Ook krijgt hij probiotica en sinds eem paar dagen lactulose i.v.m. terugkeren van harde ontlasting.
    Ons schema is: 7.00,11.00,15.00,19.00 en 23.00. Eigenlijk drinkt hij alle flessen leeg (tot op de druppel zeg maar). Het lastige is dat hij ook nog steeds in de nacht komt tussen 4 en half 5. Hij heeft dan echt trek! Ik geef hem dan 90cc+3 en die heeft tie ook zo leeg. Dan snel een speentje en terug in bed. Gaat altijd wel goed! Dan slaapt tie tot 6.30/7.00 en krijgt tie weer een volle fles. Deze drinkt tie niet altijd leeg. Overgens doen we sinds kort 10cc extra water in elke fles (hopen op meer verzadiging maar levert niets op).
    Ik wil niet over op friso extra omdat hij daar al een keer harde keutels van. De laatste fles 210 geven ook geprobeerd, komt tie gewoon rond 4 uur. Kortom hij lijkt hongerig en blijft de nacht komen. Voor beide zou ik graag advies/tips krijgen....hopelijk hebben jullie ervaring? :)

Share This Page