heey meiden, ik wil vanavond beginnen met rijstebloem te geven aan mijn zoontje. hij heeft een fles van difrax en dus ook een speen van difrax maar nu zoek ik een papspeen van difrax omdat anders alles er niet doorkomt door een gewone speen lijkt mij? ik heb hem wel van andere merken gezien maar hij wil b.v. geen avent speen omdat die zo breed zijn. verkopen ze deze spenen van difrax gewoon bij prenatal of niet? ik heb op internet gekeken maar daar zie ik ze niet bij staan. bedankt alvast voor jullie reacties. groetjes
Ik heb hem ook niet kunnen vinden... Ik heb toen een M en L speen gekocht om te testen. Met een M speen ging een papfles met rijstebloem goed Nu een papfles (vanaf 6mnd) is eigenlijk bijna niet te doen, dus ik lees mee
Inderdaad de M speen van difrax is perfect voor rijstebloem. Voor de dikkere pap maakte wij zelf het gaatje gewoon wat groter.
Heb je al naar de 1-2-3 speen van difrax gekeken? Werkt perfect. Stand 1 is de kleinste en stand de grootste. Je kunt tijdens het drinken de fles draaien naar een andere stand als je merkt dat het te langzaam of te snel gaat. Ideaal ding.
Hm dan is het maar goed dat Simone haar fles met bambix weigerde vanavond want wij hebben de M speen en daardoorheen gaan de pyjamapapjes van Nestle prima maar bij de bambix hadden we onze twijfels. Nu weten we dat het waarschijnlijk gewoon niet eens gelukt was Nouja ze krijgt eigenlijk toch nooit pap, het was een proefpakketje
M voor rijstebloem en L voor bambix va 6 maanden (die van 8 maanden past ook weer niet en de 1,2,3 speen lukt daarmee ook niet. Maar de L speen dus wél! Die heb ik toen besteld bij de drogist, want hier hadden ze die niet op voorraad.