wie heeft er ervaringen met deze flesvoeding? en dan ook met de hyperallergeen flesvoeding? volgens mij is dat het gele pak!!!
Ik ben ook heel benieuwd dus lees met je mee. Prijs verschilt veel van Nutrilon, dus wat dat betreft erg aantrekkelijk. Heb wel ervaringen gelezen dat de voeding grover is en daardoor klontert...
Wij hebben de gewone kruidvat voeding nummer 1 en zijn er super tevreden over een een leuke prijs. Klonteren hebben wij geen last van.
wij gebruiken de normale kruidvat, ben er erg tevreden over. Mart vind het net zo lekker als nutrilon, terwijl we laatst etos hebben geprobeerd en dat vond hij vies. Geen ervaring met de HA
Ik had er onlangs ene topic over geopend, lees maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/294174-hypo-allergene-flesvoeding-kruidvat.html
oke heb het gelezen...hij klontert dus balen zeg...maar veel mensen reageerde meer over de standaard voeding dat is dan jammer...ik had gehoopt op mee mensen die echt op de HA versie zouden reageren..miss. komen er nog mensen ik wacht ff af.
Ik gebruikte ook de HA versie en geloof best dat het klonteren ermee te maken heeft. De versie van de kruidvat is ook bedoeld om bij spugen en krampjes te gebruiken. Misschien dat er iets van verdikkingsspul in zit tegen het spugen? En dat t daardoor zo klontert? En heeft daardoor de standaard versie er geen last van? ik gebruik nu die van Etos en heb nergens last van. En ook nog voor een best aardige prijs!
nou mijn ervaring is supergoed! Ik werk op een kdv en heb heel wat verschillende flesvoedingen gebruikt/klaargemaakt. Voor mijn dochter 3 jaar geleden voor nutrilon gekozen, in die tijd kwam de kruidvat voeding net op de markt en nu voor mn zoontje van 5 weken kruidvat voeding en merk met bereiding echt geen verschil.
Hier bij mijn 1e dochtertje ook de gewone kv babyvoeding/melk gegeven en verder geen problemen mee...Nooit geen last gehad met klonteren o.i.d. Ook bij de 2e gaan we weer de gewone kv babyvoeding/melk geven. Liefs Vlinder 85
Ik stond vanmorgen nog in dubio....was bij het kruidvat en het scheelt gewoon 4 euro! Ben ook al van pampers naar kruidvat gegaan en dat bevalt prima. Kleine is nu volledig van bv naar kv, en zal dus nu ook veel meer kv gaan gebruiken.... Als er weinig verschil wordt ervaren met kruidvat vs nutrilon....
maar het gaat over de HA versie he...die is dikker en die schijnt te klonteren begrijp ik dus...over de standaard voeding zijn weinig klachten zo te lezen...
Hier ook goede ervaringen met kruidvat flesvoeding! Nutrilon betaal je je scheel aan en waarvoor? Geen ervaring met de HA maar wel met standaard en forte. Bevalt prima en Jaylin vond het heerlijk! Nu door vastgestelde KMA over naar nutramigen op voorschrift van de kinderarts. En daarnaast nog 2 voedingen BV net als voorheen Maar zeker een aanrader, denk dat er weinig verschil is. Wat betreft het klonteren van de voeding; misschien een tip om warmer water te gebruiken. Bij het gebruik van nutriton en te koud water klontert het hier ook
Hier een week de extra care van Kruidvat gebruikt. Daarna weer snel terug naar Nutrilon. Elke fles zat vol klontjes, werden er gek van. En dat zelfs bij de kleine flessen, waar nog maar 3 schepjes poeder in gingen. Maar wij hebben dus maar 1 pak gebruikt, misschien hadden wij net pech met dit pak. Met Nutrilon geen enkel klontje in de fles, dus dan maar iets meer betalen. Scheelt een hoop frustratie.
Hier exact dezelfde ervaring dus! Dacht dat het ook misschien pech was met 1 pak, maar een vriendin had dezelfde ervaring met de extra care en nu lees ik het ook weer...
Nou, zal er nog eens extra op letten, maar ik heb nog geen klontjes kunnen ontdekken hoor! Wij zijn over gestapt van nutrilon ha naar extra care van kv. We hebben het ivm haar reflux heel langzaam geïntroduceerd. Eerst een paar dagen 1/4 kv en 3/4 nutrilon, toen een paar dagen half om half en nu zit ze vandaag nog op 3/4 kv en 1/4 nutrilon. Daarnaast doen we in elke fles twee schepjes nutriton. Het gaat prima, ze drinkt de fles goed leeg en heeft weinig last van krampjes (op 2 dagen na).
idd nu wel veel reactie's over klontjes grrr jammer...dan miss. maar die van de etos doen die was wel goed toch? scheelt dat nou veel kwa prijs?