Hoi allemaal! Even een vraagje. Ik ben begin deze maand gestopt met de pil. 10 november was ik voor het laatst ongesteld en volgens de standaard berekeningen zou ik op 23 november mijn eisprong gehad hebben. Sinds een paar dagen heb ik echter een beetje een apart gevoel in mijn buik wat ik nog nooit eerder heb gehad. Ik dacht eerst dat ik gewoon spierpijn had in mijn buikspieren, maar ik heb er nu nog steeds last van. Het voelt alsof ik mijn buik constant ingehouden houd. Er zit dus een constante spanning op. Wat denken jullie? Kan dit met een eventuele/potentiele/onwaarschijnlijke innesteling te maken hebben. Of?
Moeilijk te zeggen, het kan ook allemaal met het ontpillen te maken hebben.. Jammer genoeg kan je lichaam hierdoor erg van slag raken.. Over n week testen, dan weet je het!
De eerste testjes zijn besteld. Ben wel heel erg benieuwd. Sinds gisteren ook erg gevoelige tepels, maargoed. To ontpill or not to ontpill! That's the question !
Moeilijk hoor. Het zou natuurlijk super zijn als je meteen na het stoppen zwanger raakt, maar voorlopig gok ik erop dat je gewoon aan het ontpillen bent.
Ik zou er voor jezelf ook maar vanuit gaan dat je aan het ontpillen bent. Dan heb je hooguit super goed nieuws als je toch opeens zwanger bent.
Het kan zeker dat je aan het ontpillen bent. Wil je geen valse hoop gen, maar ik heb niks gevoeld tijdens 'mijn' ontpillen, maar toenwij bezig gingen voor een kindje voelde ik mij tijdens een weekendje weg helemaal niet fijn Trekkerig gevoel in de buik en een lage rugpijn. Dit was ongeveer een kleine week na de eisprong. Ik dacht dat ik toen een griepje had of dat het vermoeidheid was (was in de winter en in de vakantie) maar 1,5 week later testte ik wel positief! Bij de tweede ging het precies zo. Ik herkende op hetzelfde moment weer dat gevoel en wist dat ik weer zwamger was en ook dat klopte. De vk vertelde dat je een innesteling niet zou voelen, maar ik wil het niet beter weten, maar wat voelde ik dan?? Dus het kan! Ben heel benieuwd voor je.
Tja, je zou niet de eerste zijn die de eerste ronde zwanger blijkt. Maar hou rekening met ontpillen. Succes!!
Jaaa herken ik! Bij mij was het helaas ontpillen! De symptomen zijn echt hetzelfde allemaal! Maarja hopelijk ben jij wel zwanger succes meid
Ik herken die pijn in de buik wel. Alsof er iemand met zijn arm de heimelijk greep uitoefend..... alsof je ingewanden omhoog geduwd wordt. Ik ben sinds juli 2012 gestopt met de pil, heb wel regelmatige cyclus van 30 dagen. Dit weekend moet mijn menstruatie naderen...... Ik durf nauwelijks te hopen aangezien ik verder geen symptomen heb.....