Ik lees dat je dus wel een kolf van andere merken kunt gebruiken? Dat hoeft niet persee van het zelfde merk te zijn als de flessen die je gebruikt? Is dat niet onhandig met het overkiepen van de melk naar het juiste flesje ed. ?
Nee hoor, ik kolfde veel meer dan ik per dag kon geven, dus alkes zat in losse flesjes. Na paar dagen kon ik al gaan invriezen en dat deed ik in ijsblokzakjes
Bij een kolf haal je een startersset en daar zitten flesjes bij. Je kunt ook zakjes gebruiken die speciaal voor het kolven zijn. Die kun je ook invriezen. Ik kolfde helaas niet genoeg om ook nog in te kunnen vriezen. Daardoor ook maar 2 maanden volgehouden. Daarna volledig op de flesvoeding overgegaan. Bij beide vond ik dr. Brown's het fijnst. Met het geven van pap haal ik wel het ventiel en rietje eruit. Die verstopt bij mij als ik de papfles geef, maar dat is pas vanaf 4-6 maanden oud
Ik heb medela kolf, bij mij zaten er maar 2 flesjes bij in zo'n starterset. Omdat ik fulltime kolf is dat niet genoeg want die heb ik iedere keer weer nodig bewaar de melk in gewone flesjes in de koelkast en gebruik idd ijsblokzakjes om in te vriezen
Dr. Brown. Geen twijfel over mogelijk ! ; ) Ik had een kolfapparaat van avent. En ja die flesjes die erbij zitten zijn super handig icm het apparaat. Maar ons zoontje had continu dat hij vacuüm zoog. Maar ik had die opbergbekers erbij genomen en die kon je er ook op aansluiten. Daarna gelijk deksel erop en klaar.
Ik zweer bij dr. Brown, de brede spenen. Of Bebe Due Medic. Is de goedkopere variant van Dr. Brown. Heb Chicco geprobeerd en ook andere merken (kan er nu even niet opkomen) maar onze kleine vond het niets.