Hoi meiden, Hoe doen jullie dit? Mijn dochter is 16 maanden en loopt nog net niet. Ze wil wel heel graag met de andere kids in de tuin spelen, en gaat dus kruipend de tuin in, waardoor haar knieen steeds stuk zijn. Je zou denken dat ze dan ophoudt, maar het maakt haar niks uit.... Kleed heb ik al geprobeerd, maar daar gaat ze vanaf zodra de rest er af gaat, en binnen houden is ook niet echt top voor de sfeer... Ideeen?
Hier een overalletje aangeschaft voor mijn zoontje van 10 maanden. Hij kruipt de hele tuin door zonder kapotte kleding! Ideaal! En ook nog tegen vies worden Stoer en Sterk Kinderoveralls Hier heb ik em vandaan. Erg leuk en stevig!! En ook in het roze
Dit klinkt misschien stom, maar hier heb ik een paar oude sokken gepakt en daar de tenen vanaf geknipt. Toen een aantal keer omgeslagen en om de knieën gedaan. Kon ze zich prima bewegen en haar knieën gingen niet stuk....
Er bestaan ook hele hippe baby/kinderkniebeschermers: Ewers - Krabbel-Fix kniebeschermers - Lichtroze Beschermsetje roze | Babyspullen & winkels Kneekers® Kniebeschermers Ah Goo Baby | Praktisch | Babywebshop MAMAONLINE Ik denk dat dat beter blijft zitten dan afgeknipte sokken en ze gaan wrs ook langer mee...
Een oud broekje aan doen. Mijn binkie van 15 maanden loopt ook niet maar kruipt overal hoor ook op de grinttegels.
Hier ook kniebeschermers, die trek ik aan onder jurkjes bv, anders haalt ze zo haar knietjes open als ze valt.
Hier ook het tuindrama. En dan is kruipen nog niet zo het ergst maar ALLES verdwijnt in zijn mond. Wordt er gek van. Ben gister van ellende maar naar binnen gegaan
haha dat ken ik. hier zit ze lekker in de schommel want anders vreet ze serieus alles op wat ze tegen komt. maar vandaag of morge zal ze de schommel niet genoeg meer vinden en wil ze dan toch echt op t gras...
Ik doe mijn dochtertje joggingbroekjes aan. Als ze kapot zijn koop ik wel weer nieuwe bij de zeeman ofzo.
Hier ook een dreumes van 16 maanden die kruipt.We hebben een boerderij dus ze kruipt overal rond. Ik trek haar een overall aan. Onmisbaar op de boerderij! En de kleren blijven redelijk schoon.
hier 15 maanden en stapt wel maar kruipen gaat sneller dus in de tuin heeft ze een oude broek aan overall is nog te groot heeft maatje 68-74