advies gevraagd aan jullie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimmmmberly, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    wow hij is echt wel heel duidelijk zeg!!!!!

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt, hoop dat ik het een beetje trek, word er nu al gek van dat ik niet weet waar ik aan toe ben..en idd deze strepen zijn echt geen verbeelding! maargoed het kwam er dus op neer dat ik gek ben..nu maar hopen dat deze week snel voorbij gaat!

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Vind echt dat ze je maar vreemd behandelen wat de dokter zegt is ook wel waar als het een nieuwe zwangerschap is kunnen ze toch nog niets zien...maar jah ik zou het ook gewoon zeker willen weten of er niet 1tje eerder is bljiven plakken :)

4. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ja dat vind ik ook! en ben ook erg misselijk, moe, hoofdpijn, borsten doen zeer..pfff dit KAN gewoon niet anders dan een zwangerschap! zo'n duidelijke test na dik 4 weken kan niet meer hormoon zijn van de mk die ik had met krap aan 5 weken..ik geloof dat gewoon niet!

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ja de dokter heeft daar idd gelijk in, maar vind het zo kort door de bocht dat er gelijk word gezegd van: nee dat er nog 1tje is blijven plakken is niet zo! hoe weten ze dat zo zeker? voel me gewoon niet serieus genomen, had graag gewild dat ze het gewoon even gingen controleren met een echo..ze kunnen toch ongelijk hebben? dan zou ik nu dus ong 9 weken moeten zijn..vind een nieuwe zwangerschap gewoon zo onlogische, na mijn mk hebben mijn vriend en ik de eerste anderhalve week geen sex gehad, dus dan zou ik toch nooit al posi kunnen testen? en al helemaal niet zo overduidelijk.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Beste Kimberly, Allereerst: GEFELICITEERD met je zwangerschap! Dat is overduidelijk :D

Over of er een is blijven plakken of niet tja dat blijft moeilijk.....
    Als ik goed geteld heb zou je nu zo ongeveer 5wkn zwanger zijn en dan is het heel goed mogelijk dat je al zo'n duidelijk positieve test hebt.
    Als het dus zo is dat dit een nieuwe zwangerschap is en geen achtergebleven vruchtje dan is er op een echo nog heel weinig zicht baar en kan je alleen nog maar onzekerder worden als ze nu een echo zullen maken.

Wat is ozu zeggen is, wacht tot 6wkn na je mk en vraag voor die termijn een echo aan. De kans dat er dan wat te zien is is dan heel groot en zal je ook gerustgestelder zijn als dat je nu een echo hebt.
    Ik weet, uit eigen ervaring, dat te vroeg een echo alleen maar problemen geeft.

Sterkte met het wachten meis en ik hoop dat het een hele mooie plakkerd word!

7. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    dankjewel sloppy! ja je hebt ook wel gelijk, ik zou idd alleen maar onzeker worden als ik nu een echo had en er niks op te zien was, maar toch maakt dit me ook onzeker, wil het gewoon zoooooo graag zeker weten, nog maar even doorbijten!

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    pff balen zeg hou je ons op de hoogte en de nieuwe test is indd ook weer een knaller zeg!! Hoop t positive voor je!!

9. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ja ik hou jullie zeker op de hoogte! en idd weer een knaller! kan bijna niet missen he..spannend allemaal!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je kan misschien bij de VK al een afspraak maken voor een intake en een eerste echo dan heb je wat om naar toe te leven.....

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik denk dat je zwanger bent meid! (ik heb verder niet alle reacties gelezen, zal ik zo doen)
    Ik heb 21 juli een miskraam gehad bij 9 weken. 2.5 week geleden een testje gedaan om te checken hoe het ervoor stond, er was nog maar echt een heel licht streepje te zien, maar dan moest je dus echt heel goed kijken. Dus als ik 2 dagen later een test zou doen zou hij wit zijn.
    De test die jij laat zien, kan volgens mij echt niet dus van je vorige zwangerschap, zeker als je pas 5 weken ver was.

Heel veel succes, maar ik weet het eigenlijk wel zeker :)

12. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    allereerst wil ik je heel veel sterkte toe wensen, een mk is niet niks en weet van me zelf hoe moeilijk ik het er mee heb..

ja ik was idd nog maar 5 weekjes, dus lijkt me ook sterk dat deze testen nog van het hormoon van een paar weken geleden zijn.. begin er eindelijk een beetje zeker van te worden dat het dan toch echt weer zo mag zijn! voel me blij, maar ook onzeker en bang, straks gaat het weer mis? maar we moeten positief blijven denken he! nog een weekje wachten en dan mag ik eindelijk een afspraak maken voor een echo!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zwanger hoor!!
    Gefeliciteerd!

Het kan zeker wel,ik heb na mijn curretage mijn eisprong weer gehad 8-9dagen later.
    Kon helaas toen niet klussen want kwam er pas achter nadat ik ongi werd en dus 14dg terug geteld had.
    Daarbij ben ik op dag 10 begonnen met ovutesten en heb mijn ei toen niet gevonden...logisch want die was al geweest hihihi

14. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    dankjewel melanie! okee, dat je alweer zo snel een eisprong kan krijgen joh, dat wist ik helemaal niet, ach het maakt ook niet uit of het een nieuwe zwangerschap is of niet, er zit toch echt een beebje volgens de testen!! jeeeeeeeejjj!! helemaal blij..had ik echt nooit verwacht!

15. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    en dit was echt de allerlaatste keer dat ik getest heb!! heb een clearbleu digitaal gedaan, ben dus zowiezo 5 weken of meer. 3+ is 5+ weken. hier een fotoooo

Bijgevoegde bestanden:

16. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoeveel weken je dan nu precies bent. Maar in ieder geval dus 5 weken of meer!

17. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    dankjewel! ja zowiezo 5 weken of meer idd, ben ook erg benieuwd hoe ver ik precies ben, het moet dus wel een 2de vruchtje zijn die is achtergebleven afgelopen juli, anders kan ik niet nu al zo ver zijn!

Deel Deze Pagina