Hoi iedereen, Ik hoop dat iemand me een goed advies kan geven. Het gaat om het volgende: Mijn dochter is nu 5,5 maand. Met 4 maanden zijn we begonnen met groente/fruit en rijstebloem..stap voor stap. Maar na ruim een week zijn we gestopt omdat zie veel krampen had. Haar buikje was er duidelijk nog niet aan toe. Nu begon ze veel te spugen en besloten we het nog een kans te geven. Dat hebben we als volgt gedaan: Week 1 Ma/di bloemkool Wo/do wortel Vr/za. erwten Zo broccoli Soms vers, soms potje - telkens maar een halve Week 2 Ma/di appel ..de rest van de week gaat worden: Wo/do mango Vr/za. Peer Zo banaan met appel Wat kan ik in week 3 het beste doen? - hele potjes/porties groente - hele potjes/porties fruit - een afwisseling fruit/ groente - s morgens halve portie fruit / s middags halve portie groente
Wij zijn begonnen met groente. Dit inderdaad 2 dagen achter elkaar hetzelfde geven. Pas als we merkte dat hij goed reageerde op groente zijn we zo'n 2 á 3 weken later begonnen met fruithapjes..