Ha Dames, Vandaag pretecho gehad met geslachtsbepaling. Nu was de echoscopist niet zeker van zijn zaak naar ons idee. Wat denken jullie?
als ik het goed heb kijk je idd op het kontje met de beentjes in de lucht en dan zie ik ook een jongen..
Hij was niet 100% zeker dus? Vroeg hij je nog om een geboortekaartje te sturen met 'je had gelijk' oid?
Ja dat wel miepje1983, 100% heeft hij niet gezegd. Bij de vorige was het heel duidelijk, vandaar de lichte twijfel. Jij ook ervaring met Jan?
Ja ook bij jan geweest! Ik vond het een aardige man en ik denk ook dat hij er veel verstand van heeft, maar wij hebben geen potty shot meegekregen, alleen een foto van de zijkant, dus ik blijf twijfelen of hij het wel goed gezien heeft . In de wachtkamer dacht ik al: wat raar dat er op verschillende kaartjes staat 'je had gelijk' (oid). En toen vroeg hij of wij ook een dergelijk kaartje wilden sturen, ik vond het een aparte vraag
Vond het ook een aparte vraag. Voorlopig houden we het dus op een mannetje. Ben toch benieuwd of het dat blijft 😉
Denk ook jongen maar meisjes hebben in die periode ook nog een verlengde clitoris dus wacht de 20 weken echo af!
Viel het jullie niet op dat veel van die kaartjes al redelijk oud waren? Oud als in uhmm.. 1-2 jaar terug? (Zo even uit mijn hoofd, was er ook rond 16 weken)..