Nou, de Corsa is nu bij onze eigen garage Hij gaat hem morgen grondig nakijken en zet alles op papier wat hij vind. De garage waar we de auto hebben gekocht is heel meegaand. Hij geeft aan dat hij hem kosteloos maakt. Maar heb gezegd dat ik er eerst mijn eigen garage naar laat kijken. Zie bijlage van zijn reactie daarop
Onze auto is 6x terug geweest voor het stuur remmen die 'trilde' op de snelweg. Konden het niet vinden en laatst toevallig autopech gehad met de auto. Thermostaathuis was kapot. Sinds deze is gemaakt trilt onze auto ineens een stuk minder. Toeval? Maar ik wens je veel succes. Ze lijken het netjes op te willen lossen.
Het klinkt alsof de garage in ieder geval mee wil denken . Dat is al heel fijn! Bij ons kwam de verkoper niet verder dan de opmerking ‘mijn probleem niet’. Uiteindelijk was het mooi wel zijn probleem!
Ja hij is verder wel meegaand. En hoop dat onze garage het probleem meteen vind. En dat hun het dan keurig maken
De bevindingen van onze garage op papier gekregen. Deze nu naar de verkoper gestuurd. Ben benieuwd naar de reactie. l
Goed dat je oude vertrouwde garage heeft gekeken en het op papier heeft gezet. Hopelijk maakt de garage het kosteloos.
Het trillen kan ook komen doordat de auto niet is uitgelijnd en gebalanceerd of dat de banden gecupt zijn. Als het onderstel krom is merk je dat ook met sturen namelijk. Rij eens door de straat en laat je stuur los. Rem dan eens rustig. Kijk of je auto naar links of rechts trekt. Dit kan met uitlijnen en balanceren te maken hebben.