Hoi, Ik vroeg me af in hoeverre de peutergroeimelk nr 2 verschilt met nutril opvolgmelk nr 3? Hij drinkt gewone melk en eet gewoon met de pot mee, maar er zijn dagen dat hij slechter eet of dat er haast is s' ochtends dus dan zou mij het een goed gevoel geven dat hij toch iets binnenkrijgt waar alle bouwstoffen inzitten. Maar omdat het dus om af en toe gaat is zo'n pak, van peutergroeimelk niet handig omdat dat na openen in 3 dagen op moet zijn. En ook die poeder is maar beperkt houdbaar. Nu heb je van nutrilon 3 wel van die per stuk verpakte dingen en dat ziu dus veel handiger zijn. Maar de vraag is du eigenlijk of je een peuter wel die nutrilon 3 zou kunnen geven of zou dat niet goed zijn? aub laten we de zin of onzin over peutermelk even in het midden
Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt of je nutrilon 3 of peutergroeimelk geeft. De samenstelling is nagenoeg gelijk. Dus dan zou ik in jouw geval kiezen voor de nutrilon 3.
Opvolgmelk nr 3 is nog kunstvoeding. Peutergroeimelk is plat gezegd gewone koemelk met wat vitamines eraan toegevoegd en een hoop vanillesmaak om het zoet te maken en aantrekkelijker voor kindjes. Voor de voedingsstoffen zou ik dus nog KV nr3 geven, qua voedingswaardes bevat die ook meer dan groeimelk. Ik heb destijds een kwartier verpakkingen staan lezen in de winkel.
Kwaad kan het zeker niet (jij kunt het ook drinken, alleen het stinkt nogal ) De meisjes drinken het hier nog steeds.