Advies gevraagd baby 7 maanden

Discussion in 'Borstvoeding' started by Margha, Jun 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Ik geef 5 a 6 voedingen per dag. Als ik vroeg op moet om te werken en onze meid naar de oppas moet voed ik een keer extra.
    welk merk kv heb je? Karton smaakje is idd niet zo lekker nee
    heb gehoord dat hero baby bijvoorbeeld weer lekkerder smaakt dan nutrilon, heb het zelf niet geproeft hoor.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een keer geprobeerd of 10-15 x zoals dat met elke nieuwe smaak kan gebeuren?

3. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Wow... Ik zit hier nog rond de 10-15 voedingen, waarvan ongeveer 5 's nachts. Met haar gewicht worden dat dan flesjes van ca 80cc! Toen ik nog fulltime kolfde dronk ze minder vaak en grotere flessen. Momenteel wil ze helemaal geen fles, dus geen idee hoeveel er nu in gaat :p

Gelukkig heb ik nog 2 maanden om het op te lossen en uit te vogelen.

4. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Nog maar 2x geprobeerd, dus je hebt gelijk moet eigenlijk vaker proberen. Moet zeggen dat hij nu in ene (2dagen) s middags maar 1 borst wil, dus kolf ik die ander af. Misschien gaan we nu al naar 2 voedingen? Ik merk dat ik dus ook niet heel gemotiveerd ben om fv actief aan te leren als hij het niet hoeft en deze ontwikkeling zich lijkt te vormen... Ik weet het niet ga zien wat er gaat gebeuren, zal wel s middags blijven kolven dan kan ik heel misschien toch nog een voorraadje aanleggen....

Share This Page