huttenheugte of vossemeren

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tammiepammie, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

We zijn pas naar erperheide geweest en willen volgend jaar weer naar een park van cenerparcs, we zijn nog niet op de huttenheugte en vossemeren geweest. welke park is het leukste voor me dochter van dan bijna 3 jaar? Welke heeft een leuker kinderboerderij en zwembad? Hebben ze leuke speeltuintjes op het park?

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Huttenheugte heeft een fantastisch zwembad, leukste van alle parken.
    Vossemeren heeft een Mwaw zwembad maar wel de Discovery bay. Denk alleen dat je dochter daar nog wel te klein voor is. Boerderij heb ik bij beiden niet gezien.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    huttenheugte is voor kleintjes erg leuk. golf bad, peuterbad. en kleuterbad. en de rest is voor de kleine nog niet heel interesant. plopsa heb je er ook bij daar zou je een kaart voor kunnen halen voor tijdens je verblijf. kun je heenlopen zit langs de oprijlaan. (ben ik nog niet geweest maar schijnt leuk te zijn) kinderboerderij hadden ze eerder altijd wel. dus nu vast ook nog wel.
    de bowlingbaan vind ik persoonlijk ook 1 van de leukere met black light enzo.

vind het zelf een leuk park en onze kids ook komen er regelmatig een dagje.

in de buurt ook zat te doen, mocht je even wat anders willen of niet genoeg op het park vind.

4. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Wij zijn deze zomer in de Huttenheugte geweest met onze dochter van 2 jaar.
    Helemaal geweldig!!
    We hadden een meerdaagse pas van Plopsaland, dus heel de week onbeperkt en op loopafstand.
    Kind van 3 gaat dat zeker ook heel leuk vinden!!
    Zwembad is heel erg leuk! Kinderboerderij ook en er is een wasberen opvang. Verder minigolf en bowling ook super. Action Factory heel erg groot met een geweldig springkussen die er elke dag staat.
    Ja wij zijn zeker enthousiast en gaan zeker nog eens terug.

Vossemeren ken ik niet..

5. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    #5 tammiepammie, 13 sep 2015
    Laatst bewerkt: 13 sep 2015
    Dankje voor jullie reactie dan word het hutteheugte volgend jaar ziet er indaad erg leuk uit, vossemeren is misschien leuker voor ouderen kinderen. In wat voor huisje hebben jullie gezetten? Ik twijfel over een perium of vip maar ik zag dat ze bij de vip geen Kinder bedje in de slaapkamer kan staat op de cp site is dat ook zo? Misschien kan er een bed worden opgeschoven?

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Cp bedden staan overal los, zijn gewoon boxsprings (wij zijn bijna in elk park geweest) , wij zetten soms zelfs bedden in een andere kamer ;). Voordeel van premium of VIP is dat je niet meer extra hoeft te betalen voor je beddengoed. Je kan bij beide niet mis gaan. We gaan dit jaar naar beide ;) Vossemeren vind ik super in de winter vanwege de pirate bay, kunnen ze lekker in het zand en water spelen

7. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oké dat is handig dat de bedden uit elkaar kunnen dan kan bij erperheide ook.. Is hutteheugte een auto vrij park? Vind ik wel handig voor me dochter.. Is het ver lopen van zone 4 vip huisje op de kaart te zien is het helemaal aan de andere kant van het park en de perium juis vooraan

Deel Deze Pagina